IDA SOKOLJAK: Moj najveći uspjeh je moja samostalna izložba u Njemačkoj


UREDNICA:Belma Skopljaković
  
1. Pozdrav Ida! Možeš li se predstaviti čitaocima Bellspiration bloga i reći ko je zaista Ida Sokoljak?

Najljepši pozdrav pratiteljima Bellspiration bloga od slikarice koja se pored umjetnosti bavi marketingom i kreativnim životnim izazovima. Trenutno završavam master studije uz želju da spojim materijalno i duhovno u uspješnu poslovnu i privatnu priču.

2. Kada si se počela baviti slikanjem i šta si najviše voljela da slikaš na samom početku?

Igru bojom sam omiljenom doživljavala još u vrtiću, a likovno mi je brzo postalo najdraži predmet u osnovnoj školi. Sve je počelo uz akvarel, a danas se bavim ekspresivnim slikarstvom gdje je dominantna pastozna tektura i jarki kolorit. Što se tiče trenutnog motiva mojih slika, to su pretežno pejzaži.

     3.      U čemu nalaziš inspiraciju za svoja djela?

Za vrijeme studiranja na Likovnoj Akademiji u Sarajevu, inspiracija su najčešće bile figure i portreti meni bliskih ljudi. Nastojala sam prepoznati i doživljeti karakter osobe te prenijeti emociju, raspoloženje, energiju. To je ujedno i način ispoljavanja moje percepcije ljudi kojima sam okružena. Za pejzaže koje slikam, inspiraciju pronalazim u putovanjima, kao i meni značajnim mjestima susreta.

 4.       Šta smatraš svojim najvećim uspjehom?

Moja samostalna izložba u Njemačkoj u mjestu Schonau me je obogatila ne samo u izlagačkom smislu, nego mi je dala mogućnost da upoznam predivne ljude i shvatim da iako je u BiH mala zainteresiranost za kulturne i umjetničke  vrijednosti, svijet je prepun novih mogućnosti za koje trebamo imati hrabrosti. Upoznavanje sa pozitivnim ljudima koji će biti istinska međusobna podrška je preduslov i pravi put ka uspjehu.


  5. Koje je tvoje mišljenje o mladima danas u našoj državi, a i šire? Kakvu budućnost vidiš u BiH?

Ja se radujem što ću završiti master studije u našoj državi, što mi je trenutni prioritet, ali nisam potpuno optimistična po pitanju ostanka i gradnje budućnosti u Bosni i Hercegovini. Kod nas je pravilo da nema pravila, i u takvom okruženju uspjevaju samo najsnalažljiviji. Uvijek ima zadovoljnih, ali većini mladih nije lako ostvariti svoje snove i ciljeve. Ne treba odustajati.

  6.        Koji su tvoji planovi za budućnost? 


Slikarstvo je dio mene i nekako je uvijek u samom procesu individualna aktivnost koja tek naknadno traži svoju publiku, ali voljela bih u budućnosti sve više raditi društveno korisne poslovne poduhvate. Željela bih sarađivati u timu ljudi koji bi dijelili zajedničku ideju i težili je ostvariti.

7.  I za kraj, možeš li poručiti nešto mojim čitaocima?

Nekad je zaista teško boriti se u masi ljudi koji vas sputavaju, ne razumiju ili usporavaju, ali svaki korak je test snage i izdržljivosti koja se na kraju uvijek isplati. Sa srećom! 

8.  Hvala za intervju!
Love!









Primjedbe