MEHMED ADEMOVIĆ - Riblji restoran Glodi: Mi smo otvoreni za mlade ljude koji su zainteresovani da vide da se može uspjeti!























1.   Predstavite nam se ukratko.

Ja sam Mehmed Ademović. Dolazim iz sela Glodi kod Zvornika gdje sam rođen i gdje sam proveo jedan dio rata. Otišao sam u Švedsku gdje sam proveo 15 godina, a poslije toga sam se vratio u Glode.  
Bio sam motivisan da nešto uradim u mom mjestu kako bih pomogao ovim ljudima koji su se vratili ovdje. To mi je bila želja.

2.      Vi vodite jedan vrlo zanimljiv biznis projekat. O čemu se zapravo radi?

To je nešto slično etno selu. Ovdje imamo rijeku Drinjaču koja je vrlo čista i bez zagađenja tokom svog toka. Plan je bio da uradim jedan restoran i jedan ribnjak i da proizvodimo nešto zdravo. Imamo, također, jedno stado ovaca i desetak konja za jahanje. Za konje sam dobio inspiraciju zbog djece sa poteškoćama u razvoju – HIPOTERAPIJA (U zemljama Europske unije hipoterapija se provodi od 60-tih godina prošlog stoljeća i dio je standardnog rehabilitacijskog programa, posebno u rehabilitaciji neuroloških bolesti.) – pozivamo sve one koji rade sa takvom djecom kao i roditelje da dovedu djecu i iskoriste ovo što imamo za njih.
























3.      Vaš restoran je specifičan po svježoj ribi. Šta još imate za ponuditi gostima restorana?

Da, po ribi koju uzgajamo ovdje, po teletini... Zatim povrću, paprikama, pradajzu, sve po domaćoj proizvodnji. A tu je i sir, kajmak, proha...

4.      Šta Vas je motivisalo da pokrenete ovako nešto u mjestu u kojem i nema puno ljudi trenutno?

Motivisalo me je to da ne ostane ovaj prostor prazan. Motivisali su me ljudi koji su svoje živote dali za ovo mjesto. Moja želja je bila da se vratim ovdje gdje su i mnogi moji prijatelji. Osjećao sam  neku potrebu za ovim mjestom i ljudima u njemu. 
I evo, želju sam ostvario. 

5.      Koje su bile Vaše najveće poteškoće prilikom pokretanja ovog projekta?

Infrastruktura je bila najveća poteškoća. Ali sve se to može riješiti ako imate cilj u čiji ste smisao i uspjeh prvo Vi ubijeđeni, a zatim i tim ljudi koji Vam pomažu da realizujete to što ste zamislili.

Ja sam samostalno finansirao ovaj projekat. Do sada nisam ni tražio finansijsku pomoć. Ali imao sam pomoć u vezi izgradnje puta.

Kada ljudima pokažete koliko vjerujete u nešto što radite, onda time i njih ubjeđujete i oni Vam sami priskaču u pomoć.
 
Želja je najbitnija, kao i samopouzdanje. Jer kada ti vjeruješ u sebe, onda i drugi počinju vjerovati u tebe.



6.      Da li imate neku poruku za mlade koji bi pokrenuli nešto slično kao Vi?

Ako su stvarno zanteresovani, pozivam ih da dođu ovdje i vide svojim očima kako sve ovo funkcioniše. Pozivam ih da dođu i upoznaju se sa našim budućim planovima u vezi bungalova koje izgrađujemo, zatim ovaca koje uzgajamo, usjeve koje proizvodimo... sve to zdravo i ekološki čisto.

Mladi moraju biti sami u sebe uvjereni i u svoj vlastiti uspjeh. Ali ako razmišljaju o nekom biznisu, a sjede u kafićima, onda nema od te mašte ništa.



7 .      Šta kažete na  ono "nema posla i država je kriva"?

Evo ja želim da zaposlim ljude jer mi trebaju dobri kuhari, konobari, konobarice, poziv je otvoren za posao za ovo ljeto. Smještaj je uključen.

8.      Da li imate konkretne planove u budućnosti u vezi ovog kompleksa?

Želim da zadržim ove mlade ovdje u Podrinju. Ljudi trebaju da vide kako mi želimo da opstanemo ovdje i da se razvijamo. Ne samo na ovim predjelima nego na prostoru čitave BiH.
Evo pozivam te mlade, ako postoji ta grupa ljudi koju zanima, dođite, mi ćemo vas ugostiti i pokazati šta sve imamo ovdje i u toku jednog dana koje su to obaveze u sklopu ovog kompleksa.
Mi smo otvoreni za mlade ljude koji su zainteresovani da vide da se može uspjeti.
Prilikom izgradnje mi smo radili i zimi i danju i noću i evo rezultata – uspjeli smo!

9.      Gdje se nalazite?

20 km od Zvornika – selo Glodi. Imamo i našu facebook stranicu Riblji restoran Glodi. Možete nas kontaktirati i na broj telefona 061/421-545.

Ali dođite i da propratite naš rad. Mi Vam nudimo ugodan boravak na jedan dan da prikažete ljudima koliko je sve ovo ovdje uspješno.

10.  Hvala mnogo na ovom intervjuu! Želite li dodati još nešto?

Želim još reći omladini da ne gubi povjerenje u sebe. Moraju biti motivisani za budućnost.
I moja porodica nije bila uvjerena u moje planove u vezi ovog projekta, ali evo šta sve sad imamo. Ljudi koji su živjeli ovdje, također, nisu vjerovali u ovo, ali sad kažu da tek sad vide šta ja zapravo radim. 
Moja namjera je da ovdje zaposlim cijelo selo.

Primjedbe