MUSTAFA ŠEHIĆ: Zaljubljen sam u film, a ljubavnica mi je modeling :)


UREDNICA:Belma Skopljaković

1. Zdravo! Možeš li se predstaviti čitaocima Bellspiration bloga?

Šaren pozdrav Bellspiration. Zovem se Mustafa Šehić i imam 18 godina. Trenutno pohađam srednju Turističku školu i gledano sa umjetničkog aspekta bavim se sa više stvari. U slobodno vrijeme pišem poeziju. Osoba sam koja se trese na svaku nepravdu i živim za ljubav i mir. Svoj duh povezujem sa prirodom.

2. Tvoje dvije ljubavi su modeling i film. Kada si se počeo baviti tim stvarima i kako je sve krenulo? Kada bi morao da biraš između mode i filma šta bi odabrao?

Zaljubljen sam u film, a ljubavnica mi je modeling hehe. Od 2016 se bavim režiranjem i snimanjem kratkometražnih filmova. Na samom početku drugog razreda smo došli na ideju da okušamo čari 7. umjetnosti. Poslije prvog filma, ubrzo je snimljen i drugi. Tako je sve krenulo, gdje danas iza sebe imam 7 kratkometražnih filmova, a sa modelingom prije mjesec dana, jednostavno se dogodilo u momentu da tako sve krene ka naprijed. Kada bih birao između filma i mode, to bi bio film, zasigurno. Nekako sam se za kratko vrijeme vezao za film i veoma ga zavolio. 

3. Na šta si najviše ponosan u svome životu?

U životu sam najviše ponosan na svoje roditelje i prijatelje. Prvenstveno lijepa etika, bez koje danas ništa ne bih uspio. Sljedeće bi bila konstanta podrška koju dobivam od njih. Uistinu su najbolji prijatelji i odlična publika.

4. Imaš li konkretne planove za budućnost?

Poslije srednje škole imam plan da upišem Akademiju scenskih umjetnosti u Sarajevu, Odsjek za režiju. Da radim što više mogu na sebi jer tu se može uvijek raditi. U skorijoj budućnosti planiram da napišem svoj prvi roman i uskoro završavam projekat prvog kratkog dokumentarca pod nazivom "Rastafari".

5. Šta misliš o mladima danas u našem društvu i šta bi im poručio?

Mladi u našem društvu trebaju da otvore svoje vidike prema naprijed i da idu punom parom. Da se uvijek uvaži odakle dolazimo, nevažno gdje otišli, iako je ovo zemlja koja diše u prošlosti. Konstantan rad i neobaziranje na komentare drugih ljudi. Uprošćeno, postanimo najbolja verzija sebe.

6. Hvala ti od srca na intervjuu i mnogo sreće u budućnosti!

Hvala tebi Belma na super pitanjima, također mnogo sreće svima, a mi se vidimo nekad drugom prilikom. 

Link od posljednjeg filma; https://www.youtube.com/watch?v=Jgteq_T9_PE

























Mustafa Šehić



Primjedbe