BELLSPIRATION CLUB - Belma Huseinefendić: U Tuzli sam poznatija kao “ona mala što pjeva” (Part 1/4)



1) Draga Belma, tvoj glas, talenat, scenska energija se daleko prepoznaju i osjećaju. Za čitaoce Bellspiration bloga, predstavi nam se, da te svi upoznamo. Ko je Belma, čime se bavi i šta voli?

Zdravo, ja sam Belma Huseinefendić ili u Tuzli poznatija kao “ona mala što pjeva”, uvijek se srdačno nasmijem kad mi se tako obrate. Imam 19.godina i bavim se svime što mi je interesantno i šta me privlači, ali u prvom planu je pjevanje, gluma i škola naravno. Idem u Srednju medicinsku školu i četvrti sam razred. Neću za sada elaborirati svoje hobije, to bilo jako opširno, te ćemo to ostaviti za neki drugi članak.

2) Šta je “Uspjeh” po tvojoj definiciji i na koji način ga ostvariti? 

Uspjeh prema nekoj mojoj definiciji je kako te ljudi posmatraju, odnosno kako posmatraju tvoj rad i neki tvoj doprinos bilo čemu. Da bi postigao ili postigla bilo kakav uspjeh potrebno je puno rada, truda, zalaganja i vremena, kao i jedna doza sreće.

3) Hvala ti od srca što si član Bellspiration kluba i što ćeš podijeliti svoja iskustva  s nama narednih sedmica i inspirisati nas! Koja su tvoja očekivanja od Bellspiration kluba?

Moja očekivanja od Bellspiration kluba su možemo reći nepostojeća, zato što lično stvarno ne volim očekivanja. Voljela bih samo da u tom klubu kruži neka pozitivna energija koja će privući mlade da se više aktiviraju u bilo kojem segmentu, te da iskreno rade i bave se onim što vole.

4) Pratite Belmu na:

Instagram: https://www.instagram.com/belma.hfc/

Facebook: https://www.facebook.com/belma.hfcc






Primjedbe