ERMINA SALETOVIĆ: Radite ono što će od vas napraviti sretnog čovjeka!

UREDNICA:Belma Skopljaković

1. Predstavi se ukratko čitateljima bloga Bellspiration!  
Rođena zadnjeg dana u septembru, 1991. godine, kada kreće zabluda na mnogim mojim važnim dokumentima u životu, a to je da sam Emina umjesto Ermina Saletović, pa sada na svim diplomama i certifikatima prvo gledam da li su mi negdje zagubili to famozno slovo. Sa tim svojim nespretnim R sam bila gimnazijalac, a zatim predala papire na Odsjek za bosanski jezik i književnost. Tu je krenula klasična priča u našoj okolini: da se od književnosti ne živi. No, diplomirala sam kao jedan od najboljih studenata u svojoj generaciji i zbog toga dobila besplatan nastavak školovanja na Masteru (Odsjek za književnost). Trenutno se pripremam za polaganje stručnog ispita, nakon završenog pripravničkog staža u školi i pokušavam pronaći vremena da se malo više posvetim studiranju. To je Ermina. A LouLou je jedna obična plavuša koja redizajnira i dizajnira odjeću, mnogo piše, a još nije objavila knjigu, mnogo knjiga počne čitati, ali ih nikako ne dovrši, kolekcionar šolja i čajeva, ovisnik o stihovima Arsena Dedića, vječiti putnik sa adresom stanovanja u Tuzli.


2.  Danas si poznata po jako zanimljivom i uspješnom projektu pod nazivom "LouLou moda". O čemu se tu zapravo radi i kako je sve započelo!
LouLou je jedan mali projekt pokrenut 2012. godine na sasvim spontan način. Imala sam dosta slobodnog vremena između ispita i stalno sam posjećivala buvljake, secondhand radnje, te dorađivala odjeću uz pomoć krojačice. 

Prijatelji su mi dali prijedlog da to predstavim i na društvenim mrežama, a brat i ja smo iz neke šale dali ime LouLou po jednom parfemu. Vremenom se to proširilo, a onda sam 2015. osim redizajniranja, počela dizajnirati, kreirati kolekcije haljina i suknji. Kada je već broj pratitelja prerastao cifru od 10 000 žena širom BiH, onda sam se osmjelila i počela dijeliti svoje tekstove, priče, sve ono što je ležalo u rokovnicima. Ljudi su to počeli pratiti kako zbog odjeće, tako zbog tih tekstova. Sada smo tu gdje jesmo, imam neki svoj mali tim ljudi koji mi pomažu, ogromnu podršku od svih tih žena,  radimo, krojimo, hvalimo, kritkujemo, idemo na seminare, radionice i najbitnije: organizujemo humanitarne akcije i širimo tu neku pozitivnu priču.

3. Ti si primjer nekoga ko nakon završenog fakulteta ne čeka da mu posao "padne s neba", nego uzima život u svoje ruke bez obzira na okolnosti! Otkuda ta hrabrost i motivacija?
Nisam ja od onih što su skloni pisati hvalospjeve, pa moram reći da ovo i nije neka hrabrost. Jednostavno, LouLou je na početku bio moj hobi, ali je vremenom prerastao u neki vid posla. No, naravno da nisam jedna od onih ljudi koji radije ispijaju kafe i kukaju, nego pokucaju nekome na vrata tražeći posao. Kroz sve ovo sam upoznala nevjerovatan broj ljudi, različitih karaktera i njihovih životnih priča, da mi je to vjerovatno bila najveća motivacija. Znate, desi se da me iza ponoći dočeka poruka neke djevojčice koja kaže da se pronašla u mom tekstu posvećenom  majci i da joj se taj tekst u tom trenutku činio kao najveća pozitivna tačka ili mi djevojka kaže da joj je moja suknja donijela sreću i da se sinoć zaručila. To su priče koje me toliko motivišu da nekako odmah dobijem elana za još bolji rad, za napredak i za pomjeranje granica.



4.  S obzirom na tvoju priču, kako pretvoriti naizgled teške trenutke u  priču o uspjehu? I kako ustrajati u tome i biti strpljiv kada smo na početku?
Radite ono što će od vas napraviti sretnog čovjeka! Najkraća moguća definicija ustrajnosti. Ja sam prije nekoliko godina obično govorila da se treba truditi i da u nekim teškim trenucima treba gledati samo naprijed. Sada me već iskustvo naučilo da uz to moram dodati jednu jako bitnu stvar: gledajte naprijed, ali gledajte i OKOLO vas. Što se prije čovjek riješi svih stvari (na našu žalost počesto i ljudi) koji nose sa sobom neku negativnu energiju, prije će i doći do svog cilja uz mnogo ljubavi i pošten rad, naravno.



5.  Gdje nalaziš inspiraciju za svoje kreacije?
Obično inspiracija dolazi iz dva razloga: ili me nešto oduševi ili me nešto zgrozi. Desi se da čitam dobru knjigu, čujem kvalitetnu pjesmu i već zamišljam kakva bi se kreacija u to sve mogla uklopiti. A desi se da vidim takav kič na našim ulicama da moram nešto skrojiti, čisto iz nekakvog nemira i revolta. A da se ne lažemo, desi se da mjesecima ništa pametno ne znam ni napisati ni kreirati, pa se tada savršeno uklopim u stereotipe o plavušama.

6.  Reci nam nešto o tvom pogledu na život i današnje stanje mladih!
Mi živimo u državi gdje se diploma može kupiti za dva dana, a opet imamo hiljade mladih ljudi koji studiraju na pošten način iako su svjesni nepravde koja ih okružuje. Šta nam to govori? Da ljudi ovdje ipak donekle vjeruju u SEBE. No, nama fali prostora za priče malih ljudi, koji vode bitke svaki dan i svaki dan ih dobijaju, nebitno ko su, šta rade, čime se bave. Samo što su njihovi glasovi tihi u moru onih koji ne bi trebali biti glasni. Ja sam u redu onih koji žele da se njihov glas čuje i to je moj pogled na život, nebitno gdje me životni put odvede: bori se za jačinu svog glasa!

7.  Tvoja poruka za sve mlade koji imaju želju razviti vlastite ideje u biznis!
Ne postoje sulude ideje. To upamtite, isprintajte i uokvirite! Postoje samo oni koji ne vjeruju u vaše ideje. Za njih ćete kasnije upotrijebiti gumicu ili ćete bojicama obojiti i njihov svijet služeći kao primjer da se može uspjeti.



8.  Hvala ti na intervjuu od srca!
Bilo mi je zadovoljstvo biti dio tvojih priča. Puno sreće dalje!

Erminu i njen rad možete pratiti na slijedećim linkovima:
Facebook profil: https://www.facebook.com/lou.moda.1?__mref=message_bubble
Facebook Page: https://www.facebook.com/LouLou-1147152918684965/
Instagram: https://www.instagram.com/ermina_loulou/?hl=hr


Primjedbe