ADIN SKOPLJAKOVIĆ: Fudbal mi je pružio mnogo više od same igre, pružio mi je utočište od svih problema s kojima se mladi danas susreću

UREDNICA:Belma Skopljaković

1. Zdravo Adine! Možeš li se za početak predstaviti čitaocima Bellspiration bloga?

Veliki pozdrav za sve čitaoce Bellspiration bloga, ja sam Skopljaković Adin. Rođen sam 12.04.1998. godine u Zenici. Završio sam Građevinsku školu u Kaknju, a trenutno studiram Građevinu na Univerzitetu "Džemal Bijedić" u Mostaru.

2. Kada si se počeo baviti fudbalom? Kada je on postao bitan dio tvoga života? Da li je to bio zacrtani cilj ili se desilo spontano?

Nogomet je moja prva ljubav. Još kao dječak uvijek sam sanjao da ću jednog dana biti poznati fudbaler i uzor svim sljedećim generacijama i, mogu slobodno reći, fudbal je oduvijek bio važan dio mog života i moj dan nije potpun bez nogometa. Sa pet godina sam počeo trenirati u Fudbalskom klubu Rudar iz Kaknja i evo već  četrnaest godina traje ta avantura.

3. Mnogi roditelji smatraju da se aktivnim djelovanjem u nekim vanškolskim aktivnostima gubi vrijeme potrebno za učenje i odlične ocjene. Kakav je kod tebe bio slučaj, da li si imao podršku porodice i prijatelja?
Imaš li neki savjet za one koji ovo čitaju, a suočavaju se sa sličnim situacijama? 

Moja porodica je moja najveća podrška još od samog početka, a uz njih i svi moji prijatelji. Uvijek su bili tu za mene i pružali potporu u najtežim trenucima. Smatram da je bavljenje sportom pametno iskorišteno vrijeme, a uz to, naravno, moguće je stići i sve ostale obaveze.
Završio sam srednju školu odličnim uspjehom i dalje nastavljam svoje obrazovanje. Ako postoji želja, moguće je sve to uskladiti.
Moj savjet za sve roditelje je da usmjere djecu ka sportu, jer je to najbolji način da se nauči o timskoj igri i što je najvažnije, o prijateljstvu.
Fudbal mi je pružio mnogo više od same igre, pružio mi je utočište od svih problema s kojima se mladi danas susreću, kao i mnoga poznanstva.

4. Kakav je tvoj stav o mladima danas? Koliko vjeruju u sebe i svoje snove?  

Danas mladi prolaze kroz razna iskušenja i često nemaju podršku najbližih, te ih to sprječava u ispunjenju njihovih snova.
Teško se suprostaviti svemu što nam je danas ponuđeno, ali mislim da je kroz sport to moguće. Potrebno je mnogo odricanja, ali mislim da se to na kraju isplati.

5. Vidiš li svoju budućnost isključivo kao uspješni fudbaler ili postoji još nešto čime bi volio da se baviš profesionalno? Imaš li neke konkretne planove?

Trenutno zbog obaveza na fakultetu nemam puno vremena za trening, ali se i dalje planiram baviti nogometom i ostvariti se kao uspješan fudbaler.
Ne znam šta mi nosi budućnost, ali svakako ne žalim godine provedene na terenu i nadam se da će se moj trud i rad isplatiti i da će moji snovi jednog dana postati stvarnost.

6. Za kraj, šta bi poručio svim mojim mladim čitaocima?

Za kraj, poručio bih svima da nikad ne odustaju od svojih snova, jer se trud uvijek isplati.Ne posustajte, ništa nije nemoguće ako se dovoljno želi, jer i pad je let, svi smo pobjednici ukoliko se borimo za svoje snove. Kad ima volje, ima i načina!



7. Hvala ti od srca na intervju i mnogo sreće u životu!

Hvala Vama, želim Vam puno sreće u daljem radu.


Primjedbe

Objavi komentar

Feel free to share your opinion on the article above - we love your comments :)