Bellspiration girls: Sestre DINKA, EDINA I EMINA VEHBIĆ

Emina, Dinka i Edina
UREDNICA:Belma Skopljaković

1.  Za početak, recite nam ukratko ko su Dinka, Edina i Emina Vehbić?


DINKA: Za početak mogu reći da sam najstarija sestra (smijeh). Po zanimanju profesor hemije, dugogodišnji volonter i mirovnjak.

EDINA: Rođena 16.01.1992.godine u Zvorniku. Živim u Tuzli. Po zanimanju profesor  filozofije- sociologije. Često kažu da predstavljam zlatnu sredinu između Dinkine ozbiljnosti i Eminine bezbrižnosti.
EMINA: Najmlađa Vehbićka, rođena 20.02.1993.godine u Tuzli. Po zanimanju bachelor prava. Volonter pri Općinskom sudu Tuzla.

Nijedna naša svađa nije, niti će narušiti naš odnos.
2. Pošto vas poznajem lično, znam koliko ste divne kao sestre i uvijek tu jedna za drugu. Kako biste vi opisale vaš sestrinski odnos? Koliko se zapravo poznajete i svađate li se ponekad?

DINKA: Draga Belma hvala ti na tako divnim riječima o nama. Da budemo iskrene, kao i svake sestre imamo i mi svojih slatkih  sestrinskih svađa. Kao mlađe smo se mnogo više svađale, ali kako odrastamo sve više uviđamo koliko je zapravo prednost i bogatstvo imati sestre.
EDINA: Ja bih samo dodala da sam ja tu uvijek medijator (smijeh).
EMINA: Zapravo je najteže kad se dvije udruže protiv jedne. Nijedna naša svađa nije, niti će narušiti naš odnos.

3. Vas tri ste bile (i još uvijek ste) aktivne u mnogim organizacijama, udruženjima i projektima za mlade. Šta generalno mislite o takvim aktivnostima i koliko ona zapravo djeluju na razvoj ličnosti? Kako je sve to uticalo na vas konkretno? 
Emina: Volontiranjem mladi imaju priliku da
nadograde
 sebe i nadomjeste ono što
formalnim obrazovanjem
nažalost neće steći.
EMINA: Organizacije pružaju mladima mogućnosti da rade na sebi, da se razvijaju upoznaju prvenstveno sebe, da izgrade svoju ličnost.  Volontiranjem mladi imaju priliku da nadograde sebe i nadomjeste ono što formalnim obrazovanjem nažalost neće steći.  Ja sam sretna osoba što sam imala priliku da volontiram od 11 godine pri raznim organizacijama.
DINKA:  Sve ono što sam naučila kroz različite organizacije i edukacije najbolje sam mogla primijeniti u učionici. Odstupanjem od klasičnih metoda predavanja, djeci i mladima sam mogla više približiti hemiju i sve njene čarolije.
EDINA: Ne smijemo zaboraviti da volontiranjem mladi imaju priliku da putuju i upoznaju različita mjesta, kulture. Steknu brojna prijateljstva. Najbolji primjer za to si i sama ti Belma koja si obogatila naš život.

4. Možete li za moje čitaoce izdvojiti neku zanimljivu anegdotu koja vam se dogodila?

Pa sad (kroz smijeh), pošto smo Eminu prvu put upoznali tako što ju u kuću donijela babica, svaki  put kada bi nas iznervirala (svojim plakanjem) mi bismo zvale babicu da dođe po svoje dijete i da je nosi.
Dinka - Jednom prilikom pri upoznavanju novih ljudi, išla sam iza Edine i prilikom predstavljanja mahinalno sam rekla "Drago mi je, Edina" umjesto svog imena.

5. Koliko ste vas tri slične (ili različite)? 

Ljudi često kažu da ličimo bar fizički.
Kako starimo slično razmišljamo i veoma često nadopunjujemo. A naravno da se razlikujemo kao i ostali ljudi po svojim osobitim karakteristikama.

6. Znam da ste vrlo uspješne i da sve tri imate fakultetsku diplomu u rukama. Čestitam!
Kakav je vaš pogled na naš sistem obrazovanja i koliko vrijede odlične ocjene danas?
Dinka:Okružite se pozitivnim ljudima
i uživajte u svakom trenutku.

DINKA : Hvala! Nažalost svake godine obrazovni sistem umjesto da napreduje sve više nazaduje. Nedavno sam pročitala  informaciju da svake godine u srednje škole, univerzitete  dolaze djeca sa lošijim predznanjem. S obzirom na koji način se danas dolazi do radnog mjesta, ne bude nagrađena svaka dobra ocjena.
EDINA: Hvala i od mene! Dijelim mišljenje kao i Dinka. Završila sam fakultet u roku sa visokim prosjekom ocjena, nažalost nisam još uvijek nagrađena za svoj trud. Nadam se da će se u budućnosti situacija popraviti i da ćemo stvoriti društvo u kojem će se više cijeniti znanje.
EMINA: Također hvala i od mene! Nadovezat ću se na već rečeno. Situacija nije na zavidnom nivou, studenti i nemaju neku perpektivu nakon završetka studiranja u BiH, odnosno ne baš svi, jer smo svjedoci da u današnjem društvu bitnu ulogu igra i to ko je u kakvoj političkoj stranci da bi se došlo do zaposlenja.

Edina: Budite otvoreni za sve promjene,
ali nemojte nikad izgubiti svoje vrijednosti.
7. I za kraj, zamolila bih vas da ostavite neku inspirativnu poruku za sve čitaoce Bellspiration bloga :) 
DINKA: Okružite se pozitivnim ljudima i uživajte u svakom trenutku.
EDINA: Budite otvoreni za sve promjene, ali nemojte nikad izgubiti svoje vrijednosti.
EMINA: Budite to što jeste i ne dozvolite da vas sistem mijenja.

8. Hvala od srca za intervju!

Hvala tebi draga Belma, veliko nam je zadovoljstvo i čast što si nas izabrala za intervju. Želimo ti mnogo sreće i uspjeha u daljem radu. Ljubimo te.

Primjedbe