DENNIS DOMIAN:Odlučio sam iskreno progovoriti o depresiji!

UREDNICA:Belma Skopljaković

Dennis Domian je youtuber, influenser i content creator. 
Rođen je 23.4.1990. u Rijeci, a odrastao u Bribiru pored Crikvenice.
Dennis je jedan vrlo talentovan mladi momak koji svojim videima nasmijava druge, suosjeća s drugima i dijeli dijelove svoga života kojima inspiriše sve one koji ga prate.
Ja sam jedna od tih, i zato mi je velika čast da predstavim Dennisa Domiana na blogu Bellspiration.

1. Veliki pozdrav, dragi Dennis!
U uvodu sam te predstavila svojim čitaocima prema onome čime se ti baviš, ali zamolila bih te da nam objasniš ko je zaista Dennis Domian, bez uloge jutjubera ili influensera, već kada se kamere ugase i kada si van public svijeta, ko je istinski Dennis?

Dennis je izgubljeni 29-godišnjak koji još uvijek traži svoje mjesto u ovom ludom svijetu. Jedini “uloga” dio na YouTubeu je to što sam tamo puno glasniji i energičniji jer, kako bih inače zadržao pažnju gledatelja!? Inače sam tiši, povučeniji i YouTube je na neki način moj izlazak iz komfort zone koji mi je omogućio nova iskustva, poznanstva, poslove itd.

2. Najveći značaj YouTubea, pored zabave, je u videima u kojima jutjuberi otvoreno pričaju o svojim životnim problemima pokazujući da nismo sami sa našim životnim situacijama. Jedan od tvojih takvih videa je Ovo nikome nisam rekao. Hvala ti što si to podijelio s nama! 

Koliko je teško snimati lična videa u kojim pokazuješ emocije i u kojima "ogoliš svoju dušu"? Koliko je, uopće, moguće razdvojiti privatni i javni život?

U trenutku kad mi je dijagnosticirana depresija i anksioznost imao sam osjećaj da se moj svijet ruši. Iako sam već bio pod efektom te bolesti, saznanje da je sada službeno imam dotukla me je još više. Povukao sam se u sebe, zatvorio u sobu i nakon par mjeseci shvatio - ovo nije život. Uz roditelje i obitelj, prva “osoba” kojoj sam se obratio bila je kamera. To je video koji nikada nije objavljen, ali pomisao da se mogu snimiti, poslije slušati i analizirati djelovalo je terapeutski. To me motiviralo da pokrenem svoj YouTube kanal i nakon što sam stekao određenu praćenost, odlučio sam iskreno progovoriti o depresiji. Kolika god stigma društva bila, znao sam da će taj video nekome pomoći jer u jednom trenutku, ja sam htio gledati takav video, a nije ga bilo.

3. Da li su se ljudi našeg brdovitog Balkana navikli na postojanje profesije jutjubera ili su reakcije i dalje: "A imaš li pravi posao"? Da li si zadovoljan trenutnom balkanskom YouTube scenom, šta misliš o njoj i koja su tvoja predviđanja u kojem pravcu će se razvijati?

Još uvijek ima takvih reakcija, ali puno manje! Ono što ljudi ne razumiju je da je YouTube već nekoliko godina pravi posao, ali kako to inače biva, kod nas to dođe u glavu puno kasnije. Što se balkanske scene tiče, primjećujem da ne kasnimo previše za trendovima i dosta smo “up to date” sa trendovima i zbivanjima u svijetu. Zaista nas na sceni ima svakakvih i sadržaj je šarolik pa samim time i publika ima šarolik izbor što će i koga će pratiti.

4. Elizabeta! Iako poznajem mnogo mladih kreativnih ljudi, moram priznati da je Elizabeta vodeća ideja u svijetu kreativnosti. Naime, ti si stvorio jedan novi život koji egzistira toliko realno sa svojom životnom pričom, pa hajde da se usudim reći, kao Pinokio kojeg je napisao Karlo Kolodi. 

Odakle inspiracija za Elizabetu? Ispričaj nam kako je nastao njen lik? Da li ona na neki način predstavlja tvoj alter ego? 

Možeš li nam, za Bellspiration, otkriti nešto iz skorije budućnosti Elizabetinog života?

Elizabeta je nastala sasvim slučajno! I to zahvaljujući filteru na Snapchatu. Prije četiri godine objavio sam snapchat story s filterom maskare i ruža te dodao tekst “Upoznajte Elizabetu, moju sestru blizanku!”. Kako je dio publike, koji me tada pratio na snapchatu često znao postavljati pitanja o njoj, ona druga strana je bila totalno izbezumljena. Kakva sestra, o čemu oni pričaju? Ta šala se nastavila dosta dugo sve dok nisam odlučio priču o Elizabeti podignuti na jedan veći level. Pojavila se u jednom videu na mom kanalu I publika ju je odlično prihvatila i što je najbolje, postala je tražena! Ljudi često za Elizabetu kažu da je moj alter ego, no svi oni koji me poznaju, lako zaključe da to nije tako. Nas dvoje smo totalne suprotnosti, a najveća razlika je ta što ja postojim u stvarnom svijetu, a ona samo na internetu. A od nedavno i na svom osobnom YouTube kanalu.

5. Pošto si content creator, kako se nosiš sa creator's block fazama? Kako se pokreneš u takvim situacijama? Imaš li neki savjet kako razbiti te blokade?

Iskreno, znaju me uhvatiti te faze i nažalost nemam neki poseban savjet kako se izvući i pokrenuti. Previše sam razbio glavu za vrijeme kreativne blokade i na kraju shvatio da me to nigdje ne vodi. Uzeo sam to kao poruku tijela i mozga da im je potreban odmor. Sve što stvaram ne volim raditi na silu i uzimam koliko god mi je potrebno vremena da se kreativni dio mozga probudi.

6. Šta te motiviše u životu? Možeš li podijeliti s nama svoju životnu filozofiju i životne principe po kojima živiš?

Motiviraju me ljudi koji od ničeg stvore nešto, naravno na pošten način i velikim trudom i radom. Živimo u doba kad nam je sve instant i dostupno, pa su nekako i naše želje usmjerene tome da rezultati budu instant. Pa nam ne ide, pa smo razočarani, pa odustajemo. Nažalost, poznajem mnogo ljudi kojima je dovoljna jedna prepreka da odustanu od svojih snova. Zato motivaciju pronalazim u ljudima koji mukotrpno rade na tome da dođu do postavljenih ciljeva i divim se svima koji to i uspiju. Moglo bi se reći da je to jedan od principa po kojem živim i sam. A uz njih, veliku ulogu po pitanju motivacije igraju i obitelj i prijatelji, kao i vjerni pratitelji koje sad već smatram prijateljima.

7. Koji su tvoji konkretni planovi za budućnost? I imaš li viziju svoga života? Ili je najbitnije ipak živjeti u trenutku?

I dalje želim ostati i kretati se u ovim granama - kreativnost, mediji i marketing. Bilo to na YouTubeu, Instagramu, TikToku ili nekoj drugoj nadolazećoj platformi. Nemam jasno definiranu viziju budućnosti i života kao takvog. Smatram da bi svi trebali živjeti i uživati u trenutku.

8. I za kraj, imaš li neku inspirativnu poruku za sve one koji će pročitati ovaj intervju?

Teško je poslati univerzalnu, a inspirativnu poruku za svih jer svi smo mi različiti i na svoj način posebni. Važno je imati postavljen cilj, a na putu, koliko god on bio težak, pronalaziti sreću i motivaciju za dalje. Kao što i sama izreka kaže “Ako vam plan ne uspije, mijenjajte plan, ali nikada ne mijenjajte cilj.”

9. Hvala ti od srca za intervju! Sve najljepše u životu!

Hvala Vama što ste me ugostili na svom blogu te želim svu sreću s daljnjim radom. Sve najljepše Vama i Vašim čitateljima!


Primjedbe