Robin Fierce: Mi rušimo zidove između žena i žena da jedna drugoj budu podrška!

UREDNICA:Belma Skopljaković

Robin Fierce, umjetnik, još jednom je na sceni Bellspiration bloga. Ovaj put sa svojim novim projektom o nasilju nad ženama. 



1. Još jedan projekat je realizovan pod tvojim imenom! Možeš li čitaocima Bellspiration bloga objasniti o čemu je riječ? 

Ovo je projekat motivacije žena koje prolaze nasilje sa ciljem ohrabrenja i samostalnosti da se oslobode i progovore. 
Svjesni smo da nasilje nikada nećemo moći zaustaviti, ali možemo ojačati žene da se snalaze u tim situacijama. 
Ti si jaka i samostalna, tvoj glas je tvoja moć, tvoja sloboda je tvoja dragocjena ogrlica koju zauvijek nosiš i sa kojom si #OpetNajljepša
Osoba u ogledalu treba da živi zdravo i bez modrica, tvoje tijelo je hram a ne bojno polje. 
U videu su žene koje godinama svojim tekstovima, govorima, pjesmama, stavovima motiviraju žene i kao takve pravi su lideri za djevojke kojima treba pomoć. 
Nadamo se da ćemo ovim primjerom probuditi svijest kod ljudi u našoj državi, ali i u regionu, i da će više javnih ličnosti da podrže ideju i da svoj rad i uticaj koriste da budu tu za druge.



2. Šta te  motiviše da se baviš ovakvim krucijalnim pitanjima našeg društva?

Prije svega ove žene iz projekta. Mene fascinira kako su svi u čudu da je ovo nešto novo, a Hana i Adela svaki dan pišu sve što smo mi snimili. Maja godinama ohrabruje žene kroz svoje pjesme. Moje drugarice Lejla i Ajla također važe za jake žene.
Ovo je očigledno bilo ono buđenje svijesti, otvaranje očiju ljudima da shvate da su upravo to riječi i stavovi koji život promjene. Motiviše me rezultat nakon svakog odrađenog projekta, reakcija ljudi i koliko se za ovaj projekat javilo žena da su ostavile svog nasilnika, da imaju snagu, da prije svega više ne osjete stid i da su spremne da progovore o svemu. Kad shvatiš da tvoja kreativnost, realno razmišljanje i ozbiljan pristup problemu može nekome spasiti život, to ti je i više od motivacije. 
To postaje moj način života kao jednog uticajnog umjetnika. Sada neke djevojke mirno spavaju i ne zanima me apsolutno ništa više. Mi smo postigli ono što smo željeli, a to je nekome promijeniti i spasiti život. 
I vjerujem da će tek još nekima.



3. Imaš li u planu još sličnih aktivnosti?
Naravno, sve u svoje vrijeme. Samo mislim da za neke aktivnosti moram mnogo da učim. Biblioteka mi je drugi dom. I jako sam samokritičan. 

4. I za kraj, koja je tvoja poruka svima nama ovim projektom?
Ne bih mogao sam ništa da kažem jer je i prije svega jedna od poruka ujedinjenje, snaga u grupama - mi rušimo zidove između žena i žena da jedna drugoj budu podrška.
Da se drugarice čuvaju. Ako neka žena zna za drugu da prolazi nasilje da reaguje. Ja bih jedino rekao da nikome ne dozvole da im oduzme slobodu i kad ih neko ne cijeni i ne poštuje da ga ostave.
Vjerujte mi niko nije nezamjenjiv i poslije takvih debila uvijek vam Bog pošalje onog pravog. 
Sve ostalo mogu čuti na linku. 


Primjedbe

  1. This is important, though it's necessary to help you head over to it weblink: žena

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Feel free to share your opinion on the article above - we love your comments :)