BELMA ĆORALIĆ: Skuhajte za sebe barem jedan obrok dnevno jer kuhanje opušta i smanjuje stres

UREDNICA:Belma Skopljaković

1.       Pozdrav Belmice! Možeš li se predstaviti čitateljima Bellspiration bloga i reći nešto više o sebi?

Pozdrav draga tebi i tvojim čitateljima. Ja sam Belma Ćoralić, diplomirani bachelor uprave.Trenutno živim u Cazinu, 26-ogodišnja zaljubljenica u kuhanje.Veliki optimista i osoba sam koja uvijek vidi dobro u ljudima.Pozitivna energija i osmijeh su moji lajt-motivi.

2.       Tvoj instagram profil je mnogo popularan gdje svakodnevno objavljuješ recepte i jela koja kuhaš. Otkuda ta ljubav prema kuhanju?

Ljubav prema kuhanju je uvijek postojala,jer ko voli dobro pojesti voli i kuhati.Uvijek sam voljela isprobavati nova jela i skuhati nešto što nisam prijela jela.Intenzivnije kuhanje je počelo kad sam se udala.Trenutno ne radim i svu svolju ljubav prema kuhanju sam posvetila baš sada kada imam više  vremena.Moje ideje i recepti nastanu nekih 10-15 minuta prije ručka.Ja ne planiram dan unaprijed šta ću kuhati,kako će to biti i izgledati,volim da to sve bude spontano.Svoje recepte sam prenijela na Instagram kroz slike i tekst gdje sam dobila sam pohvale.Moji recepti su dobri posebno za početnike u kuhanje,jer sve što ja kuham je jednostavno i lako za napraviti. 


3.       Ti također imaš i vlastiti blog na kojem dijeliš savjete kako zdravo smršati. Možeš li nam reći nešto više o svom iskustvu gubljenja kilograma?

Borba sa kilogramima me prati kroz čitav život.Kada sam odlučila da smršam,moj se život preokrenuo na bolje i jako sam se dobro osjećala.Nastavila sam da pazim šta jedem,jer se kilogrami brže vrate nego što se skinu,to je poznato svakoj od nas(posebno ženama koje se bore sa kilogramima).Počela sam da nosim hranu na fakultet,poslije na posao,jer sam željela da se zdravo hranim i da znam šta jedem.Ukupno sam smršala preko 25 kilograma i jako sam ponosna na sebe.Moji recepti su tu da pomognu da se malo zdravije hranimo na brz i lagan način pripreme.Tu se nađe i poneki recept koji nisu dijetalni.Rado odgovaram na pitanja vezano za mršanje jer je samo potrebna volja i želja da se izborite za svoj cilj.



4.       Koji je tvoj stav o izreci "ono smo šta jedemo" i šta hrana zaista predstavlja u našim životima?

Iskreno ne mislim baš da smo ono što jedemo,jer na svakoga hrana utiče drugačije.Neko može jesti sve da mu ne smeta nikako,a neko mora da pazi svaki svoj zalogaj.Mislim da uz određeno kontrolisanje hranom možemo dopusiti sebi da jedemo sve.Bitno je da dnevno unosimo hrane onoliko koliko zaista treba našem organizmu,a ne da jedemo iz dosade.Smatram da je hrana izvor energije svakome čovjeku i da ono što jedemo treba biti kvalitetno za naš organizam.


5.       Šta misliš o mladima danas u našem društvu?

Mi u našoj zemlji imamo jako kvalitetnu i obrazovanu omladinu koja ne može da se iskaže dovoljno ili čak nikako.Loše stanje u našoj zemlji utiče na nas i vjerujem da ako neko nešto sam pokuša sebi da ostvari to ne uspije zbog mnogobrojnih faktora koji ga sprečavaju.Podražavam svačiji san i mislim da svako od nas treba da teži ka njemu i da se bori za njega.Treba da idemo cilju koji će nas činiti sretnim i zadovoljnim bilo to u našoj zemlji ili nekoj drugoj.


6.       Tvoja poruka za sve nas?

Budite uvijek nasmijani,jer omijeh liječi sve.Više pozitivne energije za sebe i ljude oko vas i mislim da će se svako od vas ljepše osjećati svaki dan.Borite se za svoje ciljeve i budite ono što jeste bez obzira šta će drugi reći.Skuhajte za sebe barem jedan obrok dnevno,jer kuhanje
opušta i smanjuje stres.


7.       Hvala ti mnogo što si tako inspirativna i što si podijelila s nama svoja iskustva.

Hvala tebi draga Belma na ovako divnim pitanjima,ja sam uživala odgovarajući.Nadam se da ću biti nekome od tvojih čitatelja biti inspiracija za kuhanje. I jedna slatka slika za kraj. 



Pratite Belmu na:


Još neke slike Belminih jela:









Primjedbe