KENAN SOMUN: Pozivam svakoga da samog sebe izazove na ispravljanje jedne od slabosti u narednih mjesec dana! :)


UREDNICA:Belma Skopljaković

1. Ćao Keno! Možeš li se ukratko predstaviti čitateljima Bellspirationa?

Ćao Belma i čitatelji Bellspiration-a! Ja sam Kenan Somun, student Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu, a hobi mi je već dugi niz godina funkcionalni trening, te bodybuilding.

2. Reci nam nešto više o challenge-ima koje si radio proteklog i ovog mjeseca?

Protekli mjesec sam radio 30DaysSquatChallenge na ideju i izazov moje drugarice Selme. 
Izazovu su se pridružile i zajedno sa nama ga uspješno završile i Amina, Edina, Mirela, Samra te još jedna Selma.  100 čučnjeva dnevno nije bio samo fizički izazov, već prilika da se pridržavamo nečega sljedećih 30 dana. Ideja je bila ustrajati u izazovu bez obzira na sve. Obzirom da sam se ja oporavljao od preloma kosti stopala ovo sam shvatio kao idealnu pripremu za povratak u teretanu, obzirom da su mišići lijeve noge bili dosta atrofirali bez oslanjanja na stopalo. Za Selmu je ovo značilo ustrajnost prema nečemu i pored redovnih treninga i drugih obaveza. Mireli je predstavljalo takmičenje sa sobom, a ne sa drugima, svakog dana odraditi tih 100 čučnjeva i pobijediti izazov za taj dan bez izgovora i razmišljanja. Dakle, jedna kolektivna poruka za druge je da su izazovi gdje je više ljudi odlična prilika da ostanemo motivisani i uspijemo pobijediti sebe. Ja sam u izazovima ovog tipa vidio priliku da promjenim neke sopstvene loš(ij)e navike, poput higijene spavanja, pa trenutno radim izazov GetUpBefore8amChallenge. Ideja i krajnji cilj je zauvijek promjeniti navike lijeganja i spavanja, jer smatram da nisam dovoljno produktivan i efikasan kada nisam naspavan i odmoran.

3. Tvoj progres drugi prate i na instagramu. Otkud ti se javila želja da motivišeš druge? 

Tako je, nisam nešto pretjerano aktivan na instagram-u sa objavama ovog tipa, ali nadam se da ću pronaći način da pišem konkretne savjete u smislu treninga, ishrane i generalno navika koje olakšavaju i čine život lakšim i boljim. Želja je prisutna prvenstveno jer i sam dosta budem motivisan društvom. Znate onu priču da je lakše biti šampion ukoliko trenirate sa šampionima, tako i ja smatram da je lakše živjeti život kada smo okruženi pozitivnom energijom i ljudima koji su proaktivni, te mi sami lakše uspijemo ispravljati kod sebe neke stvari kada je okruženje na našoj strani.

4. Imaš li neke konkretne planove za budućnost ili neki challenge uskoro?

Prethodni izazov sa čučnjevima me inspirisao da moj trenutni izazov bude ispravljanje neke od mojih sopstvenih slabosti – a kako svi imamo slabosti, volio bih podstaknuti ljude na promjene. Ovim putem pozivam svakoga da samog sebe izazove na ispravljanje jedne od slabosti u narednih mjesec dana, te pritom pozove prijatelje na isti ili sličan izazov. Možda nekada u budućnosti ova naša mala grupica od 10ak ljudi bude grupa od 10000 ljudi koji izazovima mijenjaju sopstvene probleme i loš(ij)e navike. Za sada je to mala chat-grupa na instagramu gdje pratimo napredak izazova i rado ćemo prihvatiti nove članove =)

5. Šta misliš o mladima u BiH?

Mislim da previše negativnosti dopuštamo u našim životima, jednako kao što mislim da smo jako lijeni da tu istu negativnost ostavimo po strani i (po)trudimo se biti bolji.

6. Neka poruka za sve nas?

Budimo što pozitivnijeg duha i motivišimo jedni druge na rad, disciplinu i promjene radi bolje budućnosti.

Kenan je snimao izazov sa čučnjevima i uploadovao na YouTube, što možete pogledati na sljedećem linku: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYbXeWVll2DlxdPAJ5qqBr86JLscVaLSb





Primjedbe