DANIJEL HASIĆ: Najdraža svirka do sada je nastup na Rastok Metal Festivalu


UREDNICA:Belma Skopljaković

1. Predstavi nam se ukratko!
Pozdrav, ja sam Danijel Hasić. Imam 22 godine, bavim se mnogim oblastima, između ostalog i muziciranjem. Studiram, radim, sviram i uživam putujući kad god je to, naravno, moguće.

2. Kada si se počeo baviti muzikom? Šta za tebe znači taj svijet umjetnosti?
Muzikom sam se počeo baviti u srednjoj školi, tj. počeo sam svirati u 2. razredu srednje škole. Međutim, muzika je bila moja strast puno prije srednje škole, s tim da sam se dugo godina prije toga bavio se sportom, pa nije bilo vremena i za sviranje hehe. Za mene lično, svijet umjetnosti je nešto što me pokreće, izaziva u meni ushićenje, tugu, radost i još čitavu paletu osjećaja. Umjetnost je dokaz postojanja naših emocija, ona dolazi kako iznutra, tako i pod uticajem vanjskih faktora.Također, smatram da je umjetnost način da se ljudi povežu, sama činjenica da ih zanima ista grana umjetnosti ili određeni umjetnik je jedna zajednička osobina više.

3. Trenutno sviraš u bendu Xeper. Kada se rodio taj bend i šta inače svirate? Koja vam je najdraža svirka do sada?
Xeper je nastao 2014. godine. Bend je osnovan od strane mene i mog prijatelja Benjamina Hakića. Sviramo ukratko heavy metal muziku, malo preciznije melodični death metal. Najdraža svirka do sada je vjerovatno nastup na Rastok Metal Festivalu 2015. godine u Jelahu. Sa nama je išlo dosta prijatelja i fanova iz Tuzle koji su nam uljepšali vrijeme provedeno na festivalu.


4. Koji su tvoji uzori iz svijeta muzike i zašto?
Kada bi nabrajao uzore mislim da bi nam ponestalo prostora hehe. S obzirom da slušam različite žanrove muzike od klasike, tradicionalne irske i ambijentalne, preko čak i nekih hip hop izvođača sve do punk-rock, hard rock i heavy metal žanrova, mislim da su mi uticaji raznoliki. Međutim, s obzirom da se bavim metal muzikom većina uticaja dolazi iz tog svijeta i bendova kao što je Kreator, Symphony X, Death, In Flames, itd... ali tačno precizirati par izvođača je jako teško jer sve što mi "legne" uhu utiče na mene na ovaj ili onaj način.

5. Da li su tvoji planovi za budućnost isključivo vezani za muziku ili se vidiš i u drugoj profesiji?
Teško je reći šta sutra donosi, ali želim imati otvoreni um. Studiram Informacione Tehnologije i nadam se da ću jednog dana postići nešto i u toj profesiji. Također mi je uvijek bila želja da se bavim likovnim umjetnostima, ali mislim da trenutno nemam vremena ni dovoljno fokusa da eksploatišem i tu strast hehe.

6. Šta misliš o današnjem stanju mladih? Koje su tvoje poruke za njih?
Mislim da imamo pogrešno usađene premise o tome da ne možemo nešto postići. Od djetinjstva nas treniraju da zanemarujemo svoje strasti i da težimo ka nekoj socijalno prihvatljivoj komfor zoni. To, zajedno sa mnogim drugim faktorima našeg, mogu reći, nerazvijenog društva čini omladinu statičnom i flegmatičnom prema svojim ciljevima. Zauzmite stav, odvojite se od ispijanja kafa i priče kako se ništa ne može postići i počnite preuzimati kontrolu nad svojim životima korak po korak.

7. Hvala na intervjuu!
- Hvala tebi! Pozdrav!


Primjedbe