MIHAJLO VASILJEVIĆ: Da li mislite da ste Vi u budućnosti zadovoljni sa sobom kakvi ste sad?

UREDNICA:Belma Skopljaković

1. Ukratko o tebi: 
Zovem se Mihajlo Vasiljević. Živim u Stanišiću. Imam 19 godina i završio sam Srednju ekonomsku školu u Somboru.

2. Kada si počeo pisati i kako je sve počelo?
Ja sam u suštini počeo da pišem vrlo rano, samo što su to bile neke pesmice koje niko nije čitao, koje sam pisao samo za sebe. Prvi "ozbiljni" tekstovi su nastali 2011. godine. To su bili kratki, reći ćemo sastavi koje sam  objavljivao na facebook-u. Dobili su pozitivne komentare i nastavio sam da pišem te kratke sastave. A inspiraciju za nešto više sam dobio 2015. godine u aprilu, kada sam i krenuo da pišem svoju prvu knjigu.

3. U čemu nalaziš danas inspiraciju za pisanje?
U malim stvarima, u obično-neobičnim ljudima koji imaju neku svoju priču koja je unikatna. Pišem o problemima koji nisu svakidašnji i o kojima se ne priča pred ljudima.

4. Tvoji najveći izazovi u vezi pisanja? 
Kada sam pisao iz ugla ženske osobe i morao da opišem neka osećanja i stavove koji su meni nepoznati.

5. Na šta si najviše ponosan u svom životu pisanja i postoji li priča ili dio koji bi izdvojio kao poseban?
Najviše sam ponosan na to što sam sa 19. godina uspeo da objavim knjigu koja je dobila odlične reakcije. Svaka priča koju sam napisao je po sebi posebna i mislim da ne mogu da izaberem samo jednu koju bih izdvojio.

6. Snovi i konkretni planovi za budućnost?
San mi je da jednog dana, kada pročešljam kroz svoje uspomene, shvatim da sam imao šta da kažem, da sam ostavio dosta dobrih priča iza sebe. Da su ljudi krenuli da čitaju zbog mojih knjiga i da sam bar jednoj osobi promenio život na neki način. Konkretni planovi su sledeći: 2017. objaviti drugi roman pod nazivom "Sečivo" i zbirku pesama i kratkih priča, naziv je još nepoznat, upisati Filološki fakultet, odsek Srpska književnost i jezik.

7. Tvoj pogled na današnje stanje mladih i poruka za njih?
Nažalost, mladi danas dovoljno ne čitaju. Počev od sebe, ja nisam čitao knjige do pre godinu i sedam meseci.Knjige su, nažalost, zanemarene i zamenili su ih filmovi i mobilni telefoni.
Poruka za mlade:
1. Previše brzo živimo i svaki trenutak je bitan, a da li stvarno želimo da te trenutke provedemo bez ikakvog cilja i pravca?
2. Razmislite o ovome: Vi u budućnosti sad razmišljate o svojoj prošlosti, tj. o ovoj sadašnjosti u kojoj živite. Da li mislite da ste Vi u budućnosti zadovoljni sa sobom kakvi ste sad?

Mihajla možete čitati na:
Tumblr  mojpokusajdabudempisac.tumblr.com;
Instagram https://www.instagram.com/mv_citati/;
Fb page https://www.facebook.com/vasiljevic.mihajlo1?__mref=message_bubble.

A ako želite naručiti Mihajlove knjige, budite slobodni javiti mu se u inbox na njegovoj facebook stranici.





Primjedbe