MIRNESA SVRAKA: Lice mojih klijentica je za mene kao novo platno za slikanje

UREDNICA:Belma Skopljaković

1. Predstavi nam se ukratko!
Moje ime je Mirnesa, imam 21.godinu. Već 3 godine sam Freelance Makeup artist, mada sam jedno vrijeme radila kao Makeup Artist za SNL.TV.
Posjedujem osobnu Facebook stranicu, Youtube kanal kao i Instagram profil na kojem možete pronaći moje radove i putem kojih stupam u kontakt sa klijentima.

2. Kako se javila želja da se baviš šminkanjem?
S obzirom na to da nerijetko slikam na platnu u toplini svog doma, posegnula sam i za kistovima za šminkanje. Na nagovor svojih prijatelja sam se odlučila da započnem svoju ''mini'' karijeru kao Freelance Makeup Artist.
Iskreno bilo me je strah na početku, ali nisam posustala i definitivno se ne kajem jer posao cvjeta iz dana u dan.

3. Da li je šminkanje više vještina ili talenat?
Mišljenja sam da su ta dva termina usko povezana što se tiče šminkanja. Kao prvo talenat sadrži i vještinu. Talenat vam daje razne ideje i inspiracije, ali i vještinu, dok sama vještina pomaže da se te ideje iskažu na što precizniji način. Nekada nije nužno posjedovati talenat ukoliko posjedujete mirne misli i mirnu ruku.
Većinu posla odradi vježba.

4. Znam da šminkanje ne znači samo postati ljepši, to nosi mnogo više vrijednosti iza pukog uljepšavanja. Šta znači za tebe sve to?
Šminkanje je za mene vrsta umjetnosti. Osim toga što čini da djevojka/žena izgleda ljepše, šminkanje također sa sobom nosi još neke lijepe stvari poput: dodatnog samopouzdanja, osjećaja ženstvenosti, gracioznosti te elegancije. Uporedila sam šminkanje sa umjetnošću pa ću da kažem i ovo :
'Lice mojih klijentica je za mene kao novo platno za slikanje.'

5. Možeš li nam dati savjete kako uspjeti u onome što voliš?
Ostati dosljedan svojim idejama te razvijati svoje sposobnosti vježbom i bez posustajanja. Ne dozvoliti da bilo šta stane na put.
Istina, prepreka će uvijek biti, ali prepreke su tu da ih otklonimo, zar ne? Moj savjet: uzmite papir i olovku i ispišite 10 načina na koje možete ostvariti uspjeh u svom poslu. Potom krenite u akciju, i vjerujte da će se ako ne 2, makar jedna vrata otvoriti baš za vas.
Činjenica je da sve dok pokušavate, cijeli svemir će vam pomoći u tome da uspijete pa makar se iznenadili tek na kraju!

6. I za kraj, šta bi poručila mladima danas?
Mladi ste, iskoristite to!

7. Hvala ti za intervju!
Hvala tebi Bells i želim ti sreću u daljem radu!

8. Linkovi na kojima možete pratiti Mirnesin rad:































Primjedbe

Objavi komentar

Feel free to share your opinion on the article above - we love your comments :)