ROBIN FIERCE: Velika je čast biti prepoznat od strane dizajnera velikog brenda Dolce & Gabbana

UREDNICA:Belma Skopljaković

1. Predstavi nam se ukratko!
Robin Fierce, umjetnik!

2. Šta u tebi pobuđuje želju za dizajnom i kreacijom? Kako se javila želja da se baviš time?
Pa to što moj rad inspiriše druge ljude, što mogu da ispričam svoju neku priču kroz kreacije i razne saradnje koje imam sa drugim umjetnicima.
Osjećam da svaki put kad sklopim neku saradnju da promjenimo zajedno nešto u svijetu.
Nisam nikad poželio da se bavim ovim nego sam jednog dana shvatio ko sam i koja je moja uloga na ovom svijetu.
Kad si rođen za nešto sve ti to dolazi prirodno, ne možeš objasniti jer je način života.

3. Šta za tebe znači dizajniranje odjeće i modnih dodataka?
Znači slobodu. Da mogu sve svoje vizije da prenesem sa papira u stvarnost.
I nema ljepšeg osjećaja od toga da sve što zamislite ostvarite.

4. Koje su tri osnovne karakteristike tvojih kreacija, a koje tebe kao osobe?
Moje su perfektnost, pozitivizam i kooperativnost dok se moje kreacije stalno mjenjaju po tom pitanju jer nose ne samo moje nego i karakteristike ljudi sa kojima sarađujem ili za koje kreiram nešto.

5. Tvoje kreacije su prepoznate i među poznatim licima mode. Možeš li nam  objasniti kako si se tad osjećao i šta za tebe to znači? 
U vremenu gdje je moda mnogo razvijena i gdje postoje milioni dizajnera velika je čast biti prepoznat od strane dizajnera velikog brenda Dolce & Gabbana.
Taj osjećaj je oslobađajući i pokazatelj da se isplati biti unikatan i stvarati takve radove. Nije čak prepreka ni to što se nalazim u jednoj maloj zemlji kakva je Bosna i Hercegovina kao ni to što se kod nas ljudi koji su drugačiji ne prihvataju. Sve je moguće kad radiš ono za što si stvoren iz ljubavi. Što šalješ u svijet to i dobiješ.

6. S obzirom na dosadašnja iskustva, šta je slijedeće što želiš napraviti u životu, naredni cilj?
Želim postati glas. To mi je negdje možda trenutno i glavni cilj. Glas koji će da govori za one koji to ne mogu. Glas koji će da se sluša i da ima uticaj.
Trenutno radim projekat u borbi protiv nasilja nad ženama i to mi je glavna okupacija i posvećen sam tome zato što osjecam u sebi da imam rješenje za neke probleme i ne mogu dozvoliti sebi da se pojavljujem u javnosti i samo pričam o uspjehu i ko me prati na instagramu mislim da je negdje čak smiješno i koga briga? Želim biti podrška za ljude kojima to treba. Ja se još uvijek osjećam kao nesigurni momak iz škole koji je prolazio kroz nasilje zbog toga što je drugačiji, ali nikad se nisam predao i nisam postao žrtva nego preživio sve.
Moj rad je nekad mračan zato što je moja prošlost mračna. Ja sam momak kojem su svi govorili NE, NE RAZUMIJEM, otresali glavom, ismijavali i govorili ovo ne prolazi u Bosni.. I eto ipak sam im pokazao da nisu bili upravu.

7. Možeš li dati neki savjet mladima kako uspjeti u onome što voliš?
Okrijte ko ste i koja je vaša uloga u svijetu, prihvatite sve što imate u sebi, a onda izađite u svijet sa vašim idejama i jednostavno vjerujte u sebe. Bog će vas nagraditi za to jer vam je upravo on dao sve te darove.

8. Hvala za intervju!
Hvala tebi i veliki pozdrav za sve koji prate tvoj blog. <3

Link na kojem možete pratiti rad Robina Fierce:
 Facebook: https://www.facebook.com/RobinFierceET/?__mref=message















































Primjedbe

Objavi komentar

Feel free to share your opinion on the article above - we love your comments :)