OLIVERA VAŠČANIN: Ne opterećujte se nebitnim, time mu dajete veću važnost. Sledite svoje, a ne tuđe snove.


UREDNICA:Belma Skopljaković

1. O tebi:
Zovem se Olivera Vaščanin, iz Vukovara sam, ali trenutno živim i studiram u Beogradu. 
Student sam treće godine modnog dizajna i bavim se šminkanjem i bodyartom.

2. Kako se javila želja da se baviš šminkanjem?
Sve je počelo pre neke dve godine kada sam počela sama da eksperimentišem na sebi, a posle i na drugim devojkama.
Najviše od svega mi se svidelo što šminkom mogu potpuno promeniti svoj izled, što bi se reklo bukvalno da se nacrtam.
Što se tiče bodyarta njime sam počela da se bavim sasvim slučajno. Pošto crtam celi svoj život to mi ne predstavlja nikakav problem i uživam u tome.
Prvi look koji sam napravila bila je Harley Quinn, krajnji rezultat je bio fantastičan, lik koji sam šminkom stvorila probudio mi je želju za daljim radom.

3. Gdje nalaziš inspiraciju?
Što se tiče inspiracije stvarno ne znam šta da kažem pošto me nekad inspirišu jako čudne stvari, obožavam science fiction i sve što nema veze sa stvarnošću, pa valjda odatle dolazi i najveći deo moje inspiracije.

4. Koliko ti vremena oduzima šminkanje jednog lica?
Uglavnom mi treba dva sata, a za komplikovanije šminkanje potrebno je do četiri sata rada u kojem uživam.

5. Tvoji planovi za budućnost?
Planiram da završim fakultet i bavim se dizajnom. Šminkanje je moja strast. Kombinacija mode, dizajna i šminke je ono što me ispunjava.

6. Tvoja poruka za mlade?
Ne opterećujte se nebitnim, time mu dajete veću važnost. Sledite svoje, a ne tuđe snove.

Oliveru možete pratiti na slijedećim linkovima:
Facebook stranica https://www.facebook.com/makeupbyolobey/?__mref=message_bubble
Instagram https://www.instagram.com/makeupbyolobey/

Pogledajte još neka umjetnička čuda ove talentovane mlade umjetnice:






Primjedbe