SELMA AHMETOVIĆ: U svakoj fotografiji nastojim da prenesem dio svojih emocija i mašte

UREDNICA:Belma Skopljaković

Ukratko o tebi
Zovem se Selma Ahmetović, imam 21 godinu i studentica sam treće godine odsjeka za računarstvo i informatiku na Elektrotehničkom fakultetu u Sarajevu.
Slobodno vrijeme posvećujem raznim hobijima, od čega mi je najdraža fotografija.

Kako i kada si se počela baviti fotografijom?
Moja umjetnost je započela davno, vjerovatno još iz prvog razreda osnovne škole kada je došao do izražaja moj talenat za likovnu umjetnost.
Pored likovne umjetnosti, moje obrazovanje u osnovnoj školi obilježili su i razni dramski nastupi.
Početkom srednje škole počela sam pisati lirsku prozu, zatim prozu, a onda i poeziju.
Nakon toga fotografija je ušla u moj život. Dugo vremena sam planirala da kupim aparat, sakupljala i odvajala novac
jer fotografija znači veliko odricanje, a moji to prijatelji najbolje znaju.
Fotografijom se bavim od 2013. godine kada sam kupila svoj prvi profesionalni aparat. Od tada, konstantno ulažem u novu opremu, objektive, aparat, studijsku rasvjetu...
2016. godina je za mene bila mnogo uspješna, moja fotografija "Just a bad day" je ušla u top 12 fotografija u svijetu na Your Shot velikoj društvenoj mreži za dijeljenje fotografija National Geographic-a. Ove godine sam fotografisala razne događaja, održala sam svoju prvu izložbu fotografija i započela saradnju sa ABC modnom agencijom, na što sam posebno ponosna. Fotografisala sam i jedan od najvećih modnih
događaja u BIH, a to je Nivea Fashion Week i na tom događaju upoznala mnoge poznate dizajnere iz BIH koji su nam posuđivali odjeću za fotografije, kao što su Anastasia, Marina Kosorić, Jordies, salon vjenčanica Hills i drugi.
Ove godine sam bila instruktor na kursu fotografije u omladinskom udruženju umjetnika Metamorfoza.
Također, radila sam na projektu "Fearless" sa dizajnerom Eldarom Robinom Fierce gdje smo koristili filmsku pirotehniku a fotografije će uskoro biti objavljenje na raznim portalima. S tim projektom željeli smo pokazati da smo spremni da prihvatimo nove izazive i da naša mašta i kreativnost nemaju granica.
Također, ostvarila sam i saradnju sa dizajnericom godine 2016, Selmom Bijedić, koja je poznata po svojim specifičnim crnim kreacijama.
Nakon svega, mislim da mi često nedostaje kist i tempere, moja likovna umjetnost koja me podsjeća na djetinjstvo.
Nadam se da će mi 2017. godina biti još uspješnija.

Jesi li ikada imala nekih neobičnih zahtjeva od klijenata koje si fotografisala?
Imala sam sreću da sarađujem sa ljudima raznih generacija te na taj način obogatim i proširim svoje iskustvo.
Najviše volim raditi sa dizajnerima, jer njihove neobične i nesvakidašnje kreacije mi omogućavaju da se kreativno
izrazim. Jedan od meni lično najdražih projekata na kojem sam radila je svakako "Fearless" gdje smo koristili filmsku pirotehniku,
dimne bombe i vulkane.

U čemu pronalaziš inspiraciju?
Inspiraciju pronalazim uglavom u filmovima, bajkama, muzici ili u svakodnevnom životu. Dovoljno je da dok šetam ulicom da
zapazim nešto interesantno što me inspiriše. Nekada su mi moja vlastita osjećanja i mašta inspiracija za nove fotografije.
Također, volim da šetam u prirodi u potrazi za inspiracijom i obično je svaki put pronađem. Vrlo sam aktivna i puna životne energije.


Kako bi ti definisala umjetnost?
Umjetnost je način izražavanja osjećanja kroz umjetničko djelo, bilo da je riječ o pisanom, digitalnom ili nekom drugom obliku.
U svakoj fotografiji nastojim da prenesem dio svojih emocija i mašte, praveći konekciju na taj način između svog svijeta mašte
i fotografije koju stvaram.

Tvoj pogled na današnje stanje mladih i tvoja poruka za njih?
Moja poruka za mlade je da uvijek rade ono što vole i da budu u tome istrajni i najbolji. Čak iako dožive neuspjeh da se
ne predaju i da nikada ne zaborave koji je njihov glavni cilj i da ne odustaju od njega. Put do uspjeha je trnovit i
mislim da je najveća životna lekcija naučiti kako se nositi sa porazima i prihvatati ih kao nešto pozitivno,
 pa čak izvući snagu iz tih poraza i još se više dokazivati. Mislim da je to prava karta za uspjeh.

Selmine radove možete pratiti na slijedećim linkovima:
Instagram: https://www.instagram.com/selmaahmetovic_photography/
Facebook: https://www.facebook.com/a.selmaphotography/?__mref=message_bubble

U nastavku možete pogledati neke od Selminih fotografija:
Just a bad day






















































































































































Primjedbe