Selma, Ajša i Merima: Važno je da radite ono što volite!


UREDNICA:Belma Skopljaković

1.Kako se javila želja da se bavite izradom nakita? 

To je bilo sasvim slučajno i iznenada. Nismo planirale. Sedele smo i pile kafu i samo je naišla ideja da pravimo nakit. Prvo smo se smijale, a onda je krenulo ozbiljno. Shvatile smo da želimo to.


2.O vama ukratko:
Selma Rahić
Selma Rahić - Rođena sam 20.9.1997. godine u Sjenici gdje sam završila Opću gimnaziju.
Trenutno sam prva godina na Prirodno - matematičkom fakultetu na odsjeku za geografiju u  Sarajevu, gde trenutno i boravim.
Bavim se trenutno izradom nakita.

Ajša Graca - Rođena sam 3.7.1993. godine u Sjenici. Završila sam gimnaziju općeg smjera i upisala 2012.godine Farmaceutski fakultet u Sarajevu. Bavim se izradom seminarskih
radova i izradom nakita koje mi predstavlja hobi i zanimaciju dodatno.Trenutno učim njemački jezik.
Ajša Graca

Merima Zornić - Rođena sam 21.3.1993. godine u Sjenici. Završila sam gimnaziju općeg smjera. 2012.godine upisala sam Geografiju, na Prirodno - matematičkom fakultetu, Univerziteta u Sarajevu.
Smjer sam nastavnički. Diplomirala sam septembra 2016. i iste godine, istog mjeseca upisala post diplomski studij na istom fakultetu. Govorim engleski i francuski jezik.
U slobodno vrijeme hobi mi je upravo čitanje i pisanje knjiga, a između ostalog i rješavanje sudoku-a i enigmatike.

Merima Zornić

3.Gdje nalazite inspiraciju? 
Inspiraciju nalazimo u bojama. Kada nam se dopadne neka boja odmah dobijemo ideju sta bi sa njom mogle uraditi. Obzirom da nam je nakit u vintage, odnosno urban stilu, trudimo se da svakoj boji damo određeno mjesto u ova dva pravca i uklopimo sa svačijim ukusom.

4.Koliko vam vremena oduzima izrada jednog komada nakita i koje materijale koristite?
Kožne trake i metalne osnove. Nakon toga naravno slijedi saten za pravljenje mašni, lanci uglavnom tanji, i poludrago kamenje.

5.Vaši planovi za budućnost? 
Da završimo svoje fakultete i uspijemo u onome što volimo.


6.Vaš pogled na današnje stanje mladih i vaša poruka za njih?
Mladi su previše pasivni i ogorčeni, a samim tim osuđujuće nastrojeni prema onima koji se trude. Svi kada se potrudimo možemo uspeti. Njih samo treba uputiti. Važno je da radite ono što volite





Njihove radove možete pronaći na slijedećim linkovima i naručiti svoje primjerke:
Instagram: https://www.instagram.com/pastel_nakit_make_up/
Facebook: https://www.facebook.com/Pastel-nakit-655877067919274/?fref=ts&__mref=message_bubble




Primjedbe