BELLSPIRATION CLUB - Nela Banjić: Svijeća ne gubi ništa kada zapali drugu svijeću! (Part 4/4)

1) Možeš li podijeliti s nama šta je to što si naučila iz dosadašnjeg životnog iskustva, a što smatraš jako bitnim za miran, sretan i uspješan život?

Iz dosadašnjeg životnog iskustva sam naučila dosta toga. Prvo, naučila sam da ljude ne možeš promijeniti ako oni to ne žele. Možete dati sve od sebe, svaki atom snage i imati maksimalno strpljenja da promijenite nekoga na bolje, ali ako ta osoba ne želi da se promijeni - uzalud sve. Bilo je teško na početku prihvatiti tu spoznaju, jer sam se uvijek pitala zašto bi neko izbjegavao bolju verziju sebe, ali onda sam shvatila da svako živi u svojoj realnosti i sa svojim uvjerenjima. Kada sam počela to poštovati, moj život se kompletno promijenio. Svu snagu koju sam pružala drugoj osobi kako bi izgradio sebe, pružila sam sama sebi. I danas sam postala najbolja verzija sebe, a nadam se da ću tu verziju svako malo podignuti na većem stupnju. Danas sa ponosnom mogu reći da sam usvojila frazu “ne možeš nikoga promijeniti, možeš samo sebe”. I zaista je to tako.

Za miran, sretan i uspješan život smatram da je najvažnije udaljiti se od toksičnih i bespotrebnih odnosa, društva u kojem se ne dešava sopstveni rast, okruženje koje ne vidi vaše sposobnosti i potencijale. Smatram da je potrebno prihvatiti i ne osudjivati one koji ne razmišljaju kao mi, ali da težimo u životu da se spojimo sa osobama koje imaju slična gledišta na svijet poput nas. Važno je oprostiti, kako bismo krenuli dalje, a ne tapkati u mjestu energijom žrtve. Moja najvažnija četiri principa za miran, sretan i uspješan život su sljedeća: 1) Uvijek imati lijepo mišljenje o sebi (pri tome paziti da ne dozvolimo egu da nas nadjača). 2) Da ne shvatamo ništa lično (shvatiti da svako polazi od sebe i svog trenutnog unutarnjeg stanja i da je često prisutno prinicip ogledala).
3) Ne pretpostavljati (trebamo izbjegavati pretpostavke jer one nisu činjenice. Naš mozak ima tendenciju da donosi negativne procjene i pretpostavke. Naše misli se tada vrte u krug i ne možemo realno sagledati situaciju). 4) Što više u životu primjenjivati ova četiri principa.

2) Koja je tvoja inspirativna poruka za sve nas?

Moja inspirativna poruka za vas bi glasila: “A candle loses nothing by lighting another candle." Dakle, svijeća ne gubi ništa kada zapali drugu svijeću. U životu pokušavam da budem i prva, ali i druga svijeća. Da prenosim svoje znanje, ali da istovremeno učim od drugih. To je moj balans i motiv u životu, kako na privatnom tako i u poslovnom planu.

3) Bellspiration klub završava treći mjesec svog rada. Šta misliš o ovom klubu nakon mjesec dana promocije? Šta misliš o Bellspiration-u generalno i njegovom cilju promovisanja rada i djela mladih ljudi?

Prema Bellspiration imam posebno poštovanje. Bellspiration mi je prva pružila priliku da moji tekstovi budu objavljeni. Zahvalna sam što smo i dalje u kontaku i što i dalje surađujemo. Kroz Bellspiration sam upoznala nove mlade ljude i njihova iskustva. U Bellspiration ćete zaista naći različite teme, ali svaki zaključak je skoro isti: nositi ljubav prema onome što radimo.

Bellspiration za mene predstavlja jezik ljubavi i jedinstva.

4) Pratite Nelu:

Fb: https://www.facebook.com/nela.banjic

IG: @psihoterapijska__citanka @trenutakzamene





Primjedbe