BELLSPIRATION CLUB - Arnela Islamović: Vlasnica sam "BrowBar"-a, salona za uređivanje obrva koji je prvi u BiH nastao po takvom konceptu (Part 1/4)

 


1) Draga Arnela, tvoja snaga, hrabrost i ustrajnost se daleko prepoznaju i osjećaju. Za čitaoce Bellspiration bloga, predstavi nam se, da te svi upoznamo. Ko je Arnela, čime se bavi i šta voli?

Ja sam Arnela Islamović, djevojčica koja je oduvijek vjerovala u nemoguće i u vječnoj potražnji "tko sam zaista". Mislim da je to cjeloživotno učenje.

Po zanimanju sam "obrvar", to je šaljivi naziv zaposlenja koje sam sama izmislila. Vlasnica sam "BrowBar"-a, salona za uređivanje obrva koji je prvi u BiH nastao po takvom konceptu. Ideju sam prenijela iz Amsterdama. Volim da volim je odgovor na vaše pitanje "šta volim". Ljubav je moj motiv za sve.

2) Šta je “Uspjeh” po tvojoj definiciji i na koji način ga ostvariti?

Uspjeh mi predstavlja ispunjenost i zahvalnost na životu koji imam.

3) Hvala ti od srca što si član Bellspiration kluba i što ćeš podijeliti svoja iskustva  s nama narednih sedmica i inspirisati nas! Koja su tvoja očekivanja od Bellspiration kluba?

Očekujem mnoštvo inspirativnih priča u vremenima u kojima su neophodne.

4) Pratite Arnelu na:

Facebook: https://www.facebook.com/arnela.islamovic

Instagram: https://www.instagram.com/magicbrowsbyarcie/

Nikad nisam sanjala o uspjehu. Radila sam za uspjeh.



Primjedbe