IRMA HASIĆ: U budućnosti bih voljela da budem pop pjevačica

1. Draga Irma, iako te sada već mnogi prepoznaju po tvom divnom glasu, molim te, predstavi se ukratko čitaocima Bellspiration bloga? Ko je zaista Irma?

Dragi čitatelji, moje ime je Irma Hasić rođena 13.7.1999. u Tuzli. Završila sam Srednju muzičku školu u Tuzli. Trenutno pohađam Filozofski fakultet odsjek Pedagogija, kao i Školu pjevanja Lejle Teskeredžić gdje sam uobličila taj surovi talenat za pjevanje. Učestvovala sam na raznim muzičkim takmičenjima kao i festivalima. Izdvojila bih takmičenje " Zvijezda možeš biti ti" gdje sam ušla u top 13 kandidata.

Raduje me sve što ima veze sa muzikom kao i umjetnošću upćenito. Što se tice pjevačke karijere i žanra koji najviše volim, definitivno mogu reci da bih u budućnosti voljela da budem pop pjevačica.Oprobala sam se u raznim žanrovima, al' mi pop muzika najviše odgovara.Uostalom to je nešto što od malena slušam i volim. Mogu reći da  sam zadovoljna dosadašnjim uspjehom i da ću nastaviti vrijedno da radim na svom usavršavanju.

2. Kada se javila strast prema pjevanju? Kako je počelo sve to sa muzikom? 

Muzikom se bavim od svoje 13. godine. Moj talenat za pjevanje prepoznali su moji roditelji i porodica koji su mi od samog početka najveća podrška. Moram izdvojit svog starijeg brata koji je od samog mog početka sve to pomno  pratio i motivirao da  uvijek nastavim dalje još jače i bolje.

Pohađala sam muzičku školu gdje sam naučila da sviram klavir i flautu. Postojala je velika mogućnost da se time bavim i profesionalno, međutim ljubav prema pjevanju me odvela na put na kojem sam sad i sve se savršeno uklopilo.

3. Ti si učestvovala na najpoznatijim muzičkim takmičenjima na našim prostorima i vrlo si prepoznata i uspješna. Možeš li nam reći malo više o tim iskustvima? Kakav je osjećaj stati na scenu i pjevati, a znati da će to gledati milioni ljudi?

Svoju muzičku karijeru zvanično sam započela 2017. godine učestvovanjem  u muzičkom takmičenju " Zvijeda možeš biti ti" gdje sam ušla u top 13 kandidata. Samim tim što sam znala da to nije sve što mogu da pokažem, odlučila sam da se prijavim na " Zvezde Granda" koje je sada u toku. Zadovoljna sam jer sam stigla do četvrtog kruga. Nadam se da ću postići veći uspjeh nego na prethodnom takmičenju, i da će se ljubav, trud i zalaganje prepoznati. Stati na scenu gdje te gledaju milioni ljudi nije nimalo jednostavno, al' to je definivno i čar ovog posla, jedan od najljepših osjećaja koji me i motiviraju da još više radim na sebi.

4. Šta te najviše inspiriše u životu?

Ljubav je često motivacija, uzrok i povod da uradimo nešto, inspiracija i tema najljepših umjetničkih djela, ali i glavni pokretač u svakodnevnom životu. Kada volimo svoj posao lakše nam je da ga obavljamo, kada volimo ono čime se bavimo bolji smo u tome, kada volimo nekoga imamo snage za sve, a ništa nam ne predstavlja prepreku.

Svojom muzikom, pozitivnom energijom i obrazovanjem želim uticati na mlađu populaciju, ali i ohrabriti ih da ništa nije nemoguće i da su snovi ostvarljivi uz naporan rad, trud i puno uloženog vremena.

5. Šta bi poručila mladima na našem prostoru, ali i svim ostalima koji čitaju ovaj blog? Neka motivaciona poruka za sve nas?

Definišite uspjeh po vlastitim uslovima. Postignite ga po nekim svojim pravilima, punog srca. Izgradite život na koji ćete biti ponosni!




Primjedbe