BELLSPIRATION CLUB - Selma Skopljaković: Ponosna sam što sam bila dio edukacijskog puta preko 200 studenata sa kojima sam radila na fakultetu (Part 1/4)

 


1) Draga Selma, tvoji upjesi u IT svijetu, sportu i umjetnosti se daleko prepoznaju i osjećaju. Za čitaoce Bellspiration bloga, predstavi nam se, da te svi upoznamo. Ko je Selma, čime se bavi i šta voli?

Ja sam Selma, Belmina sestra, može li tako? Ja se sjećam da sam sa tri i po godine željela sestru da imam i ta mi se želja ostvarila, hvala Bogu. Zahvalna sam što dajem intervju za blog moje sestre i gledam plodove njenog rada u onome što ona najviše voli da radi.

Možda zvuči kao kliše, ali to su zapravo vrijednosti koje najviše cijenim. Najviše cijenim ljude koji
rade na sebi i koji su dobri ljudi. Ono, generalno, kad za nekoga kažemo da je dobar čovjek, neko od koga ne možeš ni zamisliti da uradi nešto loše drugima.

Također, smatram da svako može naučiti sve, samo su nekome neke stvari više, a neke manje svojstvene. IT je ušao u sve pore našeg života i tu ima mjesta za svakoga ko želi da se bavi nekom od grana IT-a. Ma koliko godina da ima i ma kojom profesijom da se bavi.

Cijenim zdravlje, porodicu  i prave prijatelje kojih imam jako malo.

Ponosna sam što sam bila dio edukacijskog puta preko 200 studenata sa kojima sam radila na fakultetu i raduje me svaki njihov uspjeh. Nekako sam se vezala za njih.

Ponosna sam na svaki korak na putovanjima u mnogim zemljama. Putovanja su moje veliko bogatstvo.

Ponosna sam na ideje, neke realizovane, a neke ne, ali ponosna u svakom slučaju. Kreativna sam osoba i volim napraviti nešto novo i pomijerati granice - to me pokreće. I da, volim društvo u kojem dobijam nove ideje i koji me inspirišu.

Najviše volim da ponekad odem na neko mjesto gdje prije nisam bila, i to mi baš osvježi dušu. Ovo vrijeme zatvorenih granica sam iskoristila da obiđem dosta mjesta  u BiH gdje nisam bila. Uživam u sitnicama, lijepom društvu i ljubavi!   

2) Šta je “Uspjeh” po tvojoj definiciji i na koji način ga ostvariti?

Sad nešto kontam, na slična pitanja prije nekoliko godina bih sigurno drugačije odgovorila nego što ću sada odgovoriti. I vidim kako se zapravo mijenjam kao ličnost i kako se sistem vrijednosti kod mene mijenja.
Mislim da je svaka zdrava osoba koja naveče legne u krevet umorna, ali zadovoljna svojim djelima, zapravo uspjela u životu, ma koliko god godina da ima. Svako ko ima snove i radi, i neće biti nesretan ako ih i ne ostvari, je još jedan uspješan čovjek.

Uspješni ljudi su i svi oni koji se nađu na Bellspiration blogu hehehe.

3) Hvala ti od srca što si član Bellspiration kluba i što ćeš podijeliti svoja iskustva  s nama narednih sedmica i inspirisati nas! Koja su tvoja očekivanja od Bellspiration kluba?

Očekujem barem 100 000 članova kluba do naredne godine u ova doba i da napravimo neko okupljanje i ozvaničimo Belspirationare ili Belspiratore ;).



 

 

Primjedbe

Objavi komentar

Feel free to share your opinion on the article above - we love your comments :)