BELLSPIRATION CLUB - Eldar Tokić: Ja sam neko koga ljudi osjećaju, ne neko koga razumiju, to mi čak nije ni važno! (Part 1/4)

1) Dragi Eldare, tvoja originalnost, smjelost i kreativnost se daleko prepoznaju i osjećaju. Za čitaoce Bellspiration bloga, predstavi nam se, da te svi upoznamo. Ko je Eldar, čime se bavi i šta voli?

Eldar Tokić je umjetnost i ljubav. Nisam aktuelan i shvaćen, nego transcendentan. A umjetnost nije nešto što razumiješ nego nešto što osjećaš. Složio bih se sa vama da sam neko koga ljudi osjećaju, ne i neko koga razumiju, to mi čak i nije važno, uvijek puštam da moj rad govori o meni zato ne volim da se objašnjavam čak često namjerno volim da radim stvari koje ljude zbunjuju, jer pokušavaju da me studiraju, pročitaju, ali nikada neće moći jer sam kao avion koji će uvijek propustiti, telefon koji nikad neće zazvoniti još onaj jedan put koji očekuju, sunce koje će u treptaju oka da nestane iza oblaka, mene lično poznaju samo moji najbliži prijatelji i to je umjetnost po sebi, biti privatan u javnosti, najbolji dio sebe čuvati za ljude koji su to zaslužili, a da ih pitate ko sam isto bi vam rekli, umjetnost i ljubav. To radim i zbog toga što želim ljude da inspirišem da sami na sebe ne lijepe etikete jer se time ograničavaju, vidimo to često. Primjer vežu sebe za fakultet koji su završili kao svi u njihovoj porodici ograničavajući sebe da se bave nekim drugim stvarima, najviše volim ljude koji nemaju granice u životu i koji su svestrani, koji mogu da se bave sa više stvari i da se stalno mijenjaju, grade, usavršavaju i šire ono ko su kroz razne profesije i vještine jer sam to radim. 

Ja nisam samo umjetnik koji pomijera granice, dizajner čiji rad podržavaju svjetske i naše zvijezde, nisam samo fotograf, snimatelj, zabavljač i plesač, nego predstavljam mnogo više, predstavljam san. Kada sam svijetu predstavio svoj autentični dio i ženstvenu stranu, moju drugu polovinu odmah su htjeli da znaju ko je ona i da stave etiketu jer se ljudi kod nas plaše svega što im je strano, nepoznato, pa neko bi rekao da sam trans, ja kažem da je to Robin Fierce, nek bi rekao da to nije normalno, vi znate da je to Robin Fierce. Kad se povežem sa nečim čime se bavim u određenom trenutku, primjer da kreiram novu kolekciju odjeće i naočala, automatski imam viziju ili seriju fotografija u glavi koje su povezane sa nekom emocijom, mojim iskustvom, ljudima ili sjećanjima iz mog života koje inspirišu same kreacije i kolekcije. Sve dolazi iz mjesta autentičnosti i sav moj rad je vezan za mene na jedan dublji način. Pa i kroz šalu, ali istinito, mogu reći da se najviše bavim sam sobom. Volim sebe, volim i druge ljude, volim sve i svakoga, čak i one koji ne vole mene ja njima šaljem ljubav, vjerujem da je sve i svako vrijedan ljubavi i kad nešto stvaram vrlo mi je važna namjera, prije svakog projekta dobro se preispitam zašto nešto radim, kakva mi je iskrena namjera i kad sam siguran da dolazi iz ljubavi, dobre namjere, da će moj rad da služi ne samo meni nego svijetu, tad krećem sa ostvarenjem projekta a često, univerzum to ostvari za mene, baš zbog namjere. Jer zaista vjerujem u zakone univerzuma i da ono što dajemo dobijemo. Zato uvijek volim. I volim da volim.

2) Šta je “Uspjeh” po tvojoj definiciji i na koji način ga ostvariti? 

Uspjeh za mene je sve ono što uradim iz ljubavi, strasti i što mi donosi osjećaj ličnog zadovoljstva, ostvarenja i sreće. To može biti nešto sasvim obično kao pročitati novu knjigu do osvajanja svijeta jedinstvenim kreacijama. Sve što me čini veselim, sve od čega izgorim od strasti kad uradim sa toplinom u mojoj duši i sve ono čega produkt bude autentičnost i što može da služi meni ali i drugim ljudima, sve što motiviše druge ljude, sve što nekome pomogne, služi i probudi produktivnost, makar da ja i ne znam za to. A najviše kada su moje misli, djela i riječi u skladu, to je najveći uspjeh, što se budim ujutru sretan i bukvalno iskačem uz kreveta jer toliko toga ideja imam za ostvariti i dati od sebe. Ne vjerujem da postoji neka definicija jer je uspjeh lična i osobna stvar. Svako od nas treba da odluči šta je to za nas uspjeh. Za nekog je to imati porodicu, za nekog su to materijalne stvari, za nekog je to pehar itd i sve je to uredu, sve je to ispravno, zato nikad svoj uspjeh ne trebamo porediti sa uspjehom drugih ljudi. Kad sam odlučio da se bavim showbiznisom postavio sam sebi pitanje. Ok Eldar, da li želiš da ljubiš guzice za klikove i budeš samo u trendu, radiš sve što se očekuje, što je aktuelno i što se sviđa ljudima i što svi rade ili želiš stvarati nešto što će praviti promjene i biti ono što ti zaista želiš da stvaraš i samo tvoje. Što želiš, kako želiš, zašto to želiš. I uvijek bi slušao svoj unutrašnji glas o tome što je sljedeći logičan korak za napraviti, pa samo kad to napravimo, kad poslušamo taj glas u nama koji nas sa u životu, karijeri, profesiji, školovanju, vještinama pomjeri sa jedne stepenice na sljedeću je uspjeh sam po sebi. Ja živim i stvaram tako da je način na koji se krećem kroz život i stvaranje umjetnosti i mode uspjeh sam po sebi. Zato što stalno napredujem, izlazim iz zone komfora i doživljavam napredak i rast kao čovjek ne samo kroz karijeru. A i to što sam neko koga upravo pitate šta je uspjeh, je uspjeh. Ono što većina ljudi nažalost radi je što očekuje odobravanje okoline a već su uspješni pa sami sebe sabotiraju jer čekaju da im drugi ljudi potvrde da su uspješni, nisu dovoljno sigurni u sebe i to je ono na čemu treba da rade jer sam i sam radio na tome. 

Kad izbacim novi projekat ne sjedim za telefonom čekajući ko će ostaviti komentar da mu se sviđa, ko će podržati, pohvaliti, podijeliti, primjetiti itd nego sam odmah fokusiran na sljedećem projektu, znam i siguran sam da je taj odličan, poznajem sve svoje talente, vještine, kvalitete i vrline ali i mane dovoljno da nikad ne sumnjam u sebe i svoj rad što mi mnogo služi da živim jedan ostvarene i zadovoljan život u ludom svijetu koji je showbizz. Neki ljudi neće odobriti i podržati vaš rad iz zavisti, ljubomore, možda jer se tajno takmiče sa vama ili žele to što vi imate i jeste. Čak vaša porodica i prijatelji nekad neće odobriti vaš rad jer oni kao i neki drugi ljudi zaista žive u iluziju kako su oni autoritet ti koji će vam odobriti i uvažiti vaš uspjeh i rad. Jer ako osjete da vam je bitno šta drugi misle koristit će to protiv vas, da sami ne vidite da ste već uspješni, da ste mnogo ostvarili, da ste ostvareni i čak mogu da vam usade u um sjeme dvoumica. Ne živite za to da vaš tata i mama budu ponosni na vas, budite vi ponosni na sebe i oni će slijediti. Ne dajite nikad mnogo moći drugim ljudima čak ni najbližim. Zato budi, budi to što želiš postati, budi oko toga što želiš živjeti i u koga želiš da se izgradiš. Ne idi okolo pričajući ljudima ko si, pokaži to, pokaži sve vrline i kvalitete koje imaš, potrudi se da te primjete, radi tako da ne mogu da te ignorišu, izgradi svoju scenu i budi prijelijepa zvijer. Ne idi okolo gledajući šta drugi rade, ne troši svoju energiju da komentarišeš i kritikuješ druge nego svo svoje vrijeme i energiju koristi da sebe izgradiš. Zato sam sebe najviše podržavaj, odobravaj i usmjeravaj u životu. I najveća životna istina je ta da će vas samo uspješni, sretni i ostvareni ljudi podržati. Ja nemam nikome ništa za dokazati. Nego samo slijediti svoje srce i skoncentrisati se na ono što ja imam da kažem svijetu. Ja vladam svojim svijetom.

3) Hvala ti od srca što si član Bellspiration kluba i što ćeš podijeliti svoja iskustva  s nama narednih sedmica i inspirisati nas! Koja su tvoja očekivanja od Bellspiration kluba?

Hvala Vama što ima priliku biti dio ovako ozbiljne priče od samog ostvarenja i pokretanja. Vjerujem u ideju koja je iza svega i imam samo velika očekivanja. Do sljedećeg druženja veliki pozdrav svim čitateljima.

4) Zapratite Eldara na:

Instagram: https://www.instagram.com/robin_fierce/

Facebook: https://www.facebook.com/Fierce.Robin

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCHS3YIyeJbSbcUhXuRyDNAg


 

Primjedbe