BELLSPIRATION CLUB - Elida Korać: Ako bih morala sebe opisati, u najkraćem bi to bilo – neumorni sanjar (Part 1/4)


1) Draga Elida, za mene si mnogo posebna duša... Ali ko je zaista Elida, o čemu sanja, šta voli i čime se to ona sve bavi? Za čitaoce Bellspiration bloga, predstavi nam se, da te svi upoznamo.

Prije svega, hvala ti na pozivu da budem dio ovog  divnog kluba  sa još ljepšom misijom.
I hvala Sjevernoj Makedoniji koja nas je spojila prije nekoliko godina  Ako bih morala sebe opisati,
u najkraćem bi to bilo – neumorni sanjar. Uz to sam i perfekcionista (nekad  pretjerani ), ooogromni ljubitelj umjetnosti, životinja, odmora u prirodi. Ne mogu bez dobrih ljudi, smijeha i sunca. Vječito sam dijete koje uspiješno odolijeva odrasloj osobi sa kojom mora da živi svakog dana. Ali se lijepo slažemo.   
Kao jako mala imala sam naviku da ispred sebe držim  gomilu papira i čitam neke vijesti koje sam u tom trenutku vjerovatno izmislila  Uvijek sam bila učesnik brojnih školskih  priredbi, sekcija, pjevala u horu  Gimnazije… (šteta što pjevački talenat nisam više razvijala).  Diplomirana sam novinarka koja se iz  tih voda preusmjerila na srodne - odnose sa javnošću. Već  šest godina radim u ovoj oblasti, kao portparol vodećeg kulturnog centra u Podgorici, glavnom gradu Crne Gore. Zahvaljujući svom poslu, razvila sam još posebniji odnos prema kulturi i umjetnosti.  Srećna sam što osim odnosa sa javnošću i digitalnog marketinga koji su moje primarno zanimanje imam priliku da se u okviru svog posla bavim i međunarodnim odnosima, organizacijom, prevodilaštvom,  komunikacijom sa  umjetnicima iz svih sfera,  moderiranjem brojnih kulturnih programa... Volim te momente  u svom poslu koji mi omogućavaju da budem dio cijelog jednog dinamično – kreativnog procesa  realizacije programa, od trenutka kada se program zakaže do momenta kada se spusti zavjesa i posljednji iz publike napusti salu. Zapravo sam jedan vrlo nesvakidašnji PR, ako mogu reći.  

Od srednjoškolskih dana se bavim volonterizmom, kao i omladinskim aktivizmom, dugi niz godina.  To je takođe jedan važan segment mog života koji mi je omogućio da  pored putovanja, učenja, usavršavanja,  brojnih  obuka i seminara, upoznam neke sjajne ljude iz regiona i šire. Eto, i to mi je pomoglo da upoznam tebe, draga Belma, i da se svrstam među odabrane u Bellspiration klubu 


2) Šta je “Uspjeh” po tvojoj definiciji i na koji način ga ostvariti?

Uspjeh je kad nakon svega postignutog imaš jedan dobar unutrašnji osjećaj. U mom slučaju to je uvijek bila jedina pouzdana potvrda. Emocija je baza svega. Raditi ono što voliš, uvijek sa strašću i cijelim srcem.

Isto tako, kada god bi moj uspjeh  usrećio   ili donio nešto dobro drugim ljudima osim mene, ja sam ga onda duplo više vrijednovala.

Nisam nikada postavljala neke  posebne životne ciljeve, davala sebi rokove, pravila petogodišnje I desetogodišnje planove, već  su jednostavno svi ti uspjesi ( ja ih više volim nazvati ‘’dobre životne stvari’’) bili prirodan slijed događaja.

Nema tu nekog uputstva ni savjeta, uspjeh  je ono što te čini  srećnim.  Svi oni koji su uspjeli da ostvare bilo koji svoj san, za mene jesu uspješni ljudi.

Uvijek sam gajila skolnost ka učenju jezika pa sam tako sasvim nenadano  počela da  učim i  turski,  prije nešto manje od dvije godine. Ljubav prema ovom jeziku  mi je donijela divna prijateljstva i neke nove poslovne prilike. 


3) Hvala ti od srca što si član Bellspiration kluba i što ćeš podijeliti svoja iskustva  s nama narednih sedmica i inspirisati nas! Koja su tvoja očekivanja od Bellspiration kluba?

Meni je čast  što si me odabrala da budem dio Bellspirativne  ekipe. Biti u društvu jedne ovakve  grupe mladih ljudi,  sa raznih krajeva svijeta,  je poseban i lijep osjećaj.  Da li ću ja lično nekoga inspirisati  – ne znam. Ipak,  voljela bih  da ovo bude prilika da zajedno sa nekim drugim ljudima razmijenim ideje i razmišljanja. Bellspiration je tačka povezivanja svih nas koje si ti odabrala, Možda ovo  za nas bude podsticaj i prvi korak ka zajedničkom pokretanju neke balkansko – evropske omladinske inicijative. Ili nekog novog kulturnog projekta koji će se ticati baš mladih ljudi. Sigurna sam da ovo nisu teško ostvarivi ciljevi.

4) Pratite Elidu:

Fb: https://www.facebook.com/elly.korac IG: https://www.instagram.com/e__korac/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/elida-korać-03a26b64



Primjedbe