BELLSPIRATION CLUB - Nela Banjić: Potrebno je da osvijestimo da je VELIKI CILJ zapravo samo SUMA MALIH CILJEVA! (Part 1/4)


1) Draga Nela, za mene si mnogo posebna duša... Ali ko je zaista Nela, o čemu sanja, šta voli i čime se to ona sve bavi? Za čitaoce Bellspiration bloga, predstavi nam se, da te svi upoznamo. 

Prvo želim da se zahvalim na prilici i mogućnosti da budem dio Bellspiration club-a. Ko je ustvari Nela?

To je pitanje koje sebi iz dana u dan postavljam, a čini mi se da sam svakim danom sve bliža i bliža tom odgovoru. Za sada znam da je Nela jedna putujuća duša koja svakodnevno uživa u novim iskustvima koji život donosi. Ustvari, ako bih bila baš iskrena, ne uživam uvijek u njima jer neka iskustva su zahtjevnija da se prerade i usvoje, ali znam da svaki kontrast donosi i drugu ljepšu stranu, samo je važno biti strpljiv. Nela je i fizičko tijelo koje teži ka tome da što više pruži svom tijelu lijepe i zdrave podražaje, poput yoge i zdrave ishrane. Ali sa druge strane, to je i Nela koja zna uživati u balansu, da ponekad prihvati da joj trenutno nije do yoge i da bi večeras radije pojela pizzu, čips i gazirano piće. Nela, kao i svi drugi u sebi tragaju za svojim ne-fizičkim ja, koje me podsjećaju zbog čega sam došla na ovaj svijet i koja je moja misija. U tom polju, meditacija mi mnogo pomaže, ali opet Nela bira i balans i prihvata da joj nekada nije do meditacije, već ima i momenata kada slušalice i dobra muzika podignu vibraciju i gdje naprosto osjećam da sam u sadašnjosti. Nela je nečija kćerka, sestra, djevojka. Na tom polju moja zahvalnost je najveća. A sjetimo se da je zahvalnost najuzvišenija emocija i najsnažnija izjava Bogu/Univerzumu. Nela sanja o tome da radi sa ljudima, da im pomaže u njihovim izazovima, ali da i oni meni pomažu sa svojim životnim lekcijama da osvijestim pojedina polja u sebi. Volim psihologiju, volim komunikaciju, volim osviještenost ili put do toga. Volim autentičnost i volim iskrenost, ali volim da sačuvam neke stvari za sebe.

Čime se Nela bavi?

Čini mi se da je Nela ušla u sva moguća polja, kratko se zadržala i ponovo napustila komfort zonu. Da, želim da dodam i da volim izlaziti iz komfort zone, ali da se ponekad i vratim njoj. Ovdje bih prvo dodala da se Nela ne zove Nela, već Arnela. Kao u svemu što pronađem balans, tako sam ga našla i u svom imenu. Nela je ime za umjetničku stranu mene, Arnela je za obrazovanje i karijeru. Tako da je Nela od malena pokazivala interesovanje za crtanje, muziku, gitaru, sport, yogu, ples, hor, religiju, dok je Arnela više pokazala svoje interesovanje za pedagogiju, psihologiju, politiku, konferencije. Neko bi možda pomislio da u meni stanuju dvije verzije mene, nešto poput podvojene ličnosti, ali Nela je svjesna da je ona Arnela. Volim te dvije strane u sebi. Volim taj kontrast. Arnela ne funkcioniše bez Nele i obrnuto. Arnela je racio, Nela je emocija. Zajedno su nepobjedive.



2) Šta je “Uspjeh” po tvojoj definiciji i na koji način ga ostvariti?

Imati velike ciljeve u životu je veoma važno, ali mali ciljevi nam pružaju manje, ali zato češće i slađe rezultate. Kada poredimo male ciljeve sa velikim, čini nam se da su ti mali ciljevi tako beznačajni i nebitni. To stvara frustracije i često na ovom koraku ljudi odustanu od svojih ciljeva. Šta bismo trebali uraditi? Potrebno je da osvijestimo da je VELIKI CILJ zapravo samo SUMA MALIH CILJEVA, a da je SREĆA u ostvarenju tih malih ciljeva. Upravo uspjeh za mene znači da uživamo u tim sitnicama dok ne dođemo do glavnog cilja jer mnogo puta možemo čuti kako neko kaže: „mislio sam ako dobijem taj posao da ću biti sretan, a nisam, šta pogrešno radim?“ Uspjeh je, po mojoj definiciji, uživanje u sitnicima koje nas vode do našeg puta. Ne samo krajnja destinacija našeg cilja, nego i put.


3) Hvala ti od srca što si član Bellspiration kluba i što ćeš podijeliti svoja iskustva  s nama narednih sedmica i inspirisati nas! Koja su tvoja očekivanja od Bellspiration kluba?

Moja očekivanja od Bellspiration club-a jeste da predstavi svakog člana onakav kakav i jeste i da na taj način inspirišu i druge da njeguju svoje JA, a ne nečiju izmišljenu verziju. Očekujem i da upoznam druge ljude iz drugih država i kultura i da u toj bogatoj raznolikosti opet pronađemo neke sličnosti.

4) Pratite Nelu:

Fb: https://www.facebook.com/nela.banjic

IG: @psihoterapijska__citanka @trenutakzamene





Primjedbe