BELLSPIRATION CLUB - Arnela Islamović: Moja poruka je da uvijek pratimo svoju intuiciju (Part 4/4)

 


1) Možeš li podijeliti s nama šta je to što si naučio/la iz dosadašnjeg životnog iskustva, a što smatraš jako bitnim za miran, sretan i uspješan život?

Sve što prolazimo u raznim iskustvima nas oblikuje u ličnost kakvu želimo i trebamo postati. Ja smatram da su me vlastita iskustva naučila da pronađem harmoniju, odnosno balans u svim sferama. 8h rada, 8h spavanja, 8h za nas.

2) Koja je tvoja inspirativna poruka za sve nas?

Moja poruka je da uvijek pratimo svoju intuiciju i slušamo svoje emocije koje su jezik kojim duša komunicira. Ništa s ovog svijeta nećemo ponijeti, stoga je važno biti ponizan, jednostavan i skroman. Zahvalnost i zadovoljstvo su moji temelji života.

3) Bellspiration klub ovim intervjuom završava prvi mjesec svog rada. Šta misliš o ovom klubu nakon mjesec dana promocije? Šta misliš o Bellspiration-u generalno i njegovom cilju promovisanja rada i djela mladih ljudi?

Bellspiration je kreativna i unikatna ideja koja kao pčela, pronalazi u svemu nešto lijepo i pozitivno.

Primjedbe