BELLSPIRATION CLUB - Belma Huseinefendić: Ja dišem za umjetnost! (Part 3/4)

 


1) U prošlom članku si nam rekla da imaš mnogo hobija i da ćeš nam pričati o tome u narednom intervjuu opširnije. Podijeli s nama čime se to Belma sve bavi i šta sve voli da radi?

Ja se bavim pjevanjem, glumom i naravno mogo volim i da plešem. Sve je to nekako povezano i teško može da prođe jedno bez drugog, barem kod mene. Pjevam od svoje 6. godine, mada vjerujem da sam bila i mlađa. To je nešto što mene velikim dijelom predstavlja i što radim srcem, a nešto kasnije upoznala sam se i sa pozorišnom scenom i zaljubila se u glumu. Danas mlađe od sebe zaljubljujem u glumu i držim radionice u Pozorištu Mladih Tuzla, zajedno sa još dvije kolegice. Također sa svojih 8 godina upoznala sam se sa plesom odnosno folklorom, pa sam vremenom istražila i druge grane plesa.  Ja se zapravo bavim umjetnošću i u jednu ruku dišem za umjetnost. Radim samo ono što volim i zahvalna sam za to.

2) Belma, kakav je osjećaj stati na scenu na kojoj te gledaju milioni ljudi? Imaš li tremu kada žiri
komentariše i kako se ti nosiš sa kako pozitIvnim, tako i negativnim komentarima? Koji član žirija je najstroži?

Rijetko kada razmišljam da me gledaju milioni, ja se nekako samo fokusiram na žiri i na sebe, vjerovatno zbog toga je i trema minorna. Iz kruga u krug sve je teže i teže i samim tim je i osjećaj svaki put drugačiji.Da li imam tremu zavisi od puno stvari, naravno prisutna je pozitina trema nešto što je više slično adrenalinu, ali trema koja će me zaustaviti je stvarno mala do nikakva. Zavisi od toga koliko se ja spremno osjećam, zbog toga puno vježbam. I sa pozitivnim i sa negativnim komentarima odnosim se slično, u suštini i negativni komentari su dobri, dobri su za napredak i za jačanje samog sebe. Zahvalna sam na svakom pozitivnom komentaru, ali i na negativnom.  Svi su u jednu ruku strogi, ali su pravedni.

3) Imaš snažnu podršku od svoje mentorice Jelene Karleuše. Kako je raditi sa Jelenom i njenim timom? Da li pjesme predlažeš ti ili je to u dogovoru sa Jelenom?

Sa Jelenom i cijelim timom je prelijepo raditi, niti jedne sekunde mi nije žao što sam dio ovog tima. Marljivo radimo, uvijek smo u kontaktu (najviše sa Mirom Škorić) i  dogovori idu vrlo lako. Jelena je jako brižna, te uvijek na probama kada pričam sa njom osjećam se kao da pričam sa nekim koga jako dugo znam i atmosfera je uvijek opuštena, čak i humoristična. Zanimljivo mi je što uvijek  prati da nismo gladni ili žedni. Jako je oštra ili stroga kada to treba biti i iskrena je, što ja mnogo cijenim. Mnogo se radujem sljedećoj probi.

Kada biramo pjesme, svi učestvujemo u tome, dakle ničija riječ nije glavna, sve se dogovaramo zajedno  i pronalazimo kopromis kada je on potreban. Dakle ja predložim par pjesama, pa onda biramo najbolje, a ako nam se niti jedna ne sviđa, pronalazimo nešto na licu mjesta.






Primjedbe