SELMIR SMAJIĆ: Od svih pozitivnih stvari želim istaknuti prijateljstva i poznanstva koja je moguće steći kroz volontiranje!


1) Dragi Selmire, za početak bih te zamolila da se predstaviš čitaocima Bellspiration bloga. Ko je Selmir, čime se bavi i šta voli?

Zdravo svima. Ja sam Selmir Smajić, imam 19 godina i živim u Lukavcu. Završio sam srednju medicinsku školu i trenutno studiram na medicinskom fakultetu u Tuzli. Treniram kick box i japansku jiu jitsu već 4 godine koja je postala veliki dio moga života kao i volontiranje. Volonter sam Crvenog križa/krsta općine Lukavac od 2014 godine. Tokom zadnjih 6 godina volontiranja nisam ostao samo u Crvenom križu/krstu već sam se pridružio mnogim drugim NVO  koje se bave različitim temama i imaju drugačiju misiju od Crvenog križa.

2) Ti imaš volonterskog iskustva i omladinski si aktivista. Koliko je bitno takvo iskustvo u životu
mladog čovjeka? Šta je to tebi značilo (i znači i danas) ? Kakav je pozitivan uticaj to imalo na tebe?

Kroz volontiranje prošao sam veliki broj seminara, treninga i edukacija, te znanje stečeno na edukacijama mi je bilo veoma korisno kroz školovanje. Kroz volontiranje sam se uspio zaposliti u NVO World Vision gdje radim kao assistent na jednom programu.Također pored svih znanja  kroz volontiranje je moguće dobiti bezbroj prilika za putovanja u državi i van nje kao i plaćeni boravak van zemlje na nekoliko mjeseci, ali od svih pozitivnih stvari koje se mogu dobiti kroz volontiranje želim  istaknuti prijateljstva i poznanstva koja je moguće steći kroz volontiranje. I nakon 6 godina nastavljam volontirati i tražiti prilike kroz koje mogu napredovati i izgraditi se kao budući omladinski radnik.

3) Kakav je tvoj stav o mladima u BiH i regionu? Da li smo pasivni ili vidiš neke promjene?

Veliki broj mladih ljudi je pasivno i nije zainteresovano za napredak samih njih i njihove zajednice, ali mladi ljudi koji su aktivni prave velike doprinose za zajednicu i uzdižu sebe na više nivoe što im omogućava lakše završavanje svakodnevnih obaveza i zadataka za razliku od mladih koji nikada nisu bili uključeni u omladinski aktivizam.

4) Šta te motiviše u životu? U čemu pronalaziš inspiraciju? 

"Šta te motiviše u životu?" Ovo je jedno pitanje koje redovno postavljam sam sebi, ali nikada da pronađem pravi odgovor na njega. Trenutno najveća motivacija za mene su mladi ljudi  za  koje vrijedi raditi i truditi se da im se omogući bolja podloga za volontiranje i rad nego što sam ja imao. Inspiraciju pronalazim u postignutim rezultatima, kada vidite da ste nešto uspješno uradili i postigli neki rezultat, neki cilj to vam daje dalju motivaciju i inspiraciju da radite i da se jos više trudite

5) Imaš li neku motivacionu poruku za sve mlade u regionu? Kako da budemo bolji i damo svoj maksimum u životu?

Mladi ljudi koji su aktivni u omladinskom radu treba samo da nastave tim putem jer njihov rad će se kad tad isplatiti i ništa što rade nije uzaludno.

6) Hvala ti za ovaj intervju! Želim ti mnogo sreće i omladinskog aktivizma.

Hvala i tebi na pozivu, također želim ti puno sreće u tvom radu.

Primjedbe