BELLSPIRATION CLUB - Eldar Tokić: Desilo se mnogo puta da svjetske zvijezde kopiraju moj rad! (Part 2/4)

 


1) Dragi Eldare, tvoje kreacije su vrlo popularne. Nose ih domaće i internacionalne zvijezde. Kakav je osjećaj vidjeti svoja djela na milionskim scenama, u spotovima, na plakatima u gradu? Da li te to raduje kao i prvi put, ili si se već navikao i prihvatio to kao normalan dio svog posla?

Osjećaj je svaki put jedinstven i uzbudljiv, velika strast, sreća i zadovoljstvo kao i osjećaj svakog od nas ko radi ono što voli. I dalje osjećam strast i svaki moj korak prati veliki perfekcionizam, često kao da sam tek počeo jer imam toliko toga da pružim i ostvarim. Još uvijek budem nervozan prije nego moja umjetnost izađe na bilo kakvu scenu, ali to je znak da radiš ono za što si stvoren, znak da ti je stalo, znak da želiš da se usavršiš i napreduješ, znak da i dalje obraćaš pažnju na detalje, da si prisutan, da daješ sebe u sve to autentično dok stvaraš svoj rad ma što god to bilo. I ne dopuštam sebi da se naviknem ili da uzmem sve zdravo za gotovo jer sam iznova na prvom mjestu uvijek zahvalan i sretan što je to moj život i što sam pronašao svoju svrhu i svoje mjesto pod suncem.

2) Također, na tvom Instagram profilu, možemo vidjeti da nerijetko dobiješ podršku od svjetskih
poznatih ličnosti. Šta znači za tebe ta podrška i saznanje da su tvoje kreacije prepoznate u svijetu?

Osjećam se prepoznato, voljeno, viđeno i cijenjeno. Kao da sam došao kući jer dijelimo mnogo sličnosti. Svako ko je ostvario svjetski uspjeh ima dozu ludila, odsustvo straha i brige o tuđem mišljenju, autentičnost kao i veliku ljubav prema modi. Najvažnije je što znam da je ta podrška iskrena, da dolazi od ljudi koji prepoznaju talenat, kvalitet, koji cijeli život nose najveće dizajnere pa je velika čast i privilegija biti prepoznat i poštovan kao dizajner jedne male države gdje sam ujedno i predstavnik naše države u svijetu umjetnosti i mode. Ali moram da istaknem za sve koji ovo čitaju, a na početku su sa karijerom, radom ili se godinama trude da ne čekaju da njihov rad odobri neki veći i poznati autoritet da bi osjetili svoju vrijednost, talenat, svrhu itd. Ja baš vjerujem da to ide okrenutim putem, kad vi prepoznate vaše kvalitete i hrabro i kreativno koračate prema svojim snovima to privlači ljude. I prije nego je moj rad bio prepoznat od svjetskih zvijezda vjerovao sam i govorio svima kako ću osvojiti svijet, to je mnogima djelovalo ludo i često dočekano sa "šta on misli ko je". Samopouzdanje i vjera u sebe kao moja je često shvaćena pogrešno, misli se da je arogancija zato što je više vidimo. Niko nas ne uči koliko je to važno, koliko je to korisno i potrebno jer sam i sam sebe izgradio u tome, da bi na prvom mjestu mi uživali u našem radu. Kad si drugačiji, autentičan, hrabar i vjeruješ u sebe to ti je veliki plus u svijetu i tvoja karta za uspjeh. Gledam to i kao znakove da sam na pravom putu i da je ovo što stvaram stvoreno za svijet jer vjerujem da moj brend, umjetnost i vizija mogu najbolje da ožive na svjetskoj sceni. Prepoznao sam i mnogo sličnosti. Vjerujem da smo svi povezani za taj jedan veći izvor energije odakle crpimo sve ideje jer smo uvijek u sihronicitetu, ali se desilo i mnogo puta da svjetske zvijezde kopiraju moj rad jer me prate i razni stilisti, dizajneri itd.

3) Možeš li nam opisati kako nastaje jedna kreacije - Od inspiracije do finalnog proizvoda?

Svaki umjetnik mora zadržati dozu misterije kod sebe i svog rada, pa to ostaje magija iza paravana.

4) Šta je to što najviše voliš u vezi svog posla? 

Što mogu da gledam koliko ljudi vole sebe dok nose moje kreacije. Što sve što uradim inspiriše više ljubavi i dobra u svijetu. To zaista jeste poruka brenda. Stavi naočale i izvuci zvijezdu iz sebe. I zaista kad osoba stavi naočale, vi vidite veću verziju te osobe i kako kreacija nestaje i spaja se s njom. Mijenjam svijet šljokicu po šljokicu. Volim što moj rad služi ljudima, povećava samopouzdanje, osjećaj moći i budi neku posebnu energiju da mogu sve! Izgradio sam brend koji je prije svega prepoznatljiv što je vrlo važno i zaista izazov jer je skoro sve već viđeno i smišljeno. Nekim danima se osjećam kao da sam stvorio zvijer jer nije pod mojom kontrolom kad izbacim nove kreacije nemam nikad smišljen plan nego samo objavim. Ko bi npr rekao da bi se bilo šta od navedenog svjetskog uspjeha desilo i to je najviše što volim, gledati svu ljubav koju sam stvarao iza paravana kako mi se vraća u velikim mjerama bez prestanka. A svakako i van kreacija i mode, sve što sam radio inspiriše više ljubavi i dobra u svijetu, sve uvijek dolazi sa većom svrhom u nadi da ću nečiji život učiniti boljim ostavljajući svoj trag. A svakako.., Volio bih da imate priliku vidjeti transformaciju bilo koga kad obuče neki komad odjeće ili stavi naočale. To je potpuno druga osoba i njihova moćna verzija jer se osjećaju tako dobro u vezi sebe i imaju momenat sjaja koji želim da pružim svim ljudima jer vjerujem da smo svi zvijezde.

Primjedbe