BELLSPIRATION CLUB - Belma Ćoralić: Malim stvarima učinimo svijet velikim! (Part 4/4)

 


1) Možeš li podijeliti s nama šta je to što si naučio/la iz dosadašnjeg životnog iskustva, a što smatraš jako bitnim za miran, sretan i uspješan život?

Naučila sam da prvo sebe gledamo, svoje najbliže, pa sve ostalo. Malo sebe cijenimo danas i uvijek smo sebi na drugom mjestu, mislim da svaka osoba treba staviti sebe za prioritet. Najbitnije je da smo sretni i zadovoljni sami sobom, da volimo ono što radimo, da volimo, da nas vole, da uživamo u malim stvarima i zdravlju koje imamo.

2) Koja je tvoja inspirativna poruka za sve nas?

Uživajte u životu, cijenite ono što imate, radujte se svakom danu jer mi sami sebi krojimo sreću i život!

3) Bellspiration klub ovim intervjuom završava prvi mjesec svog rada. Šta misliš o ovom klubu nakon mjesec dana promocije? Šta misliš o Bellspiration-u generalno i njegovom cilju promovisanja rada i djela mladih ljudi?

Drago mi je da sam bila dio kluba, svake sedmice sam se radovala interesantnim pitanjima i druženju s vama. Drago mi je da ima mladih i pametnih ljudi koji rade ono što vole, ne boje se da budu drugačiji i što ste Vi to baš predstavili na odličan način. Svako ima jako zanimljivu priču i drago mi je da se to podržava. Malim stvarima učinimo svijet velikim.

Primjedbe