BELLSPIRATION CLUB - IVANA ŠĆEPANOVIĆ: Ponosna sam vlasnica 5000 knjiga koje njegujem kao da su dio mene (Part 1/4)

Cairo, Egypt

1) Draga Ivana, za tebe vežemo inspiraciju, avione, nebo... Ali ko je zaista Ivana, o čemu sanja, šta voli i čime se to ona sve bavi? Za čitaoce Bellspiration bloga, predstavi nam se, da te svi upoznamo.

Ivana je još jedna djevojčica koja i dalje gleda svijet sa čudom i raduje se svakom danu jer zna da svaki dan donosi nešto novo. Novu lekciju, novu uspomenu, novog prijatelja ili novu knjigu koju ću pročitati. Svaki put se izgubim u oblacima i figure oblaka plešu najljepše plesove. Kao stjuardesa uvijek nosim kofer sa sobom. Kad ustanem i kada pakujem kofer, u njega stavim sve svoje snove i nade i nestrpljivo čekam gdje će me današnji dan odvesti. I knjige koje su moja prva ljubav - uvijek se jedna krije u mom koferu. Ponosna sam vlasnica 5000 knjiga koje njegujem kao da su dio mene. Nedavno sam napunila svoj 28i rođendan. 28 godina! Trudim se da svaki svoj rođendan proslavim sa dragim ljudima i da uvijek budem slobodna par dana. Jer sam takva osoba koja vjeruje da se rođendani trebaju slaviti i par dana prije i par dana poslije, čisto zato što sam bila blagoslovljena da još jednu godinu hodam, lutam, dišem, smijem se i plačem... Često zaboravimo da budemo ponosni na sebe.  Mislim da svako od nas treba ujutro ustati ma kakvog god rasploženja bio i ma šta da se desilo prošlu noć, prošli dan… trebaš ustati pogledati se u ogledalo i reći: Ponosna sam na tebe, ti si jak/a i sve možeš! Jer ako ti sam sebe ne poguraš, kako očekuješ  da to učini neko drugi. Svako treba biti svjestan da je sve moguće, ako ti tako hoćeš.  Dođu dani kad shvatiš da nekada moraš i biti sam i da samoća i biti daleko od svih i nije tako loše jer tada sebe najbolje upoznaš i nađeš svoju snagu. Jedna od mojih jutranjih navika je kad se probudim ostanem ležati i zahvalim se Bogu ujutro i navedem barem  par stvari za koje sam zahvalna taj dan. Kada to radiš svaki dan shvatiš koliko si u stvari bogat i sretan i blagoslovljen, i da sve depresije i zvijeri će da pobjegnu iz tvoje glave i onda imaš priliku za početak još jednog divnog dana. Kako su me knjige naučile, život je samo jedna knjiga. A mi smo pisci. I kako želimo, pišemo naše stranice.

Seychelles

2) Šta je “Uspjeh” po tvojoj definiciji i na koji način ga ostvariti? 

Uspjeh za mene je biti sretan. Biti sretan sa onim ko si. Prihvatiti sebe. Radovati se svemu kao dijete. Gledati svijet kroz dječije oči. Uspjeh je za mene kad si se sam izborio i postigao sve što su ti drugi rekli da nećeš nikada moći, a ti u inat uradio. Uspjeh je svaka staza koju sam otkrila i kada su moje umorne noge htjele odustati i kada mi je glas u glavi govorio da odustanem. Uspjeh je znati i shvatiti da kad si umoran ne odustaješ, samo odmoriš i nastaviš. Uspjeh je ne odustati nikad. Kroz sva putovanja, mjesta i ljude koje sam upoznala, kulture, tradicije…  shvatila sam da svi težimo za uspjehom. Svi želimo biti najbolji u svome poslu, biti najbolji studenti, imati najbolju platu… i to je okay, ali se razočaramo često jer kad dobijemo sve te stvari, shvatimo da nije sreća bila u tome. Sreća je uvijek u tebi, samo je treba tražiti malo dublje. Jer sa srećom dolazi uspjeh. Kako biti uspješan? Jednostavno - pobijediti strah.

Prošle godine sam bila u Zanzibaru i uslovi u kojima ti ljudi žive su bili nešto od najtužnijih stvari koje sam ikada vidjela. Otišla sam u jedno malo selo i upoznala sam ljude koji žive tamo. Osim divne dječice kojima jedna igračka predstavlja neograničenu sreću, bio je i jedan deda. Počeo mi je da priča priču o stablu. “Korijen stabla je ljubav”, reče. Stablo su godine tvog života, a grane prestavljaju svaku emociju:  Ljutnju, bijes, tugu, sreću, sumnju, strah. Sa svakom godinom života otkrivaš novu emociju. I sve te emocije te okružuju tokom tvog zivota. Provedeš život ljut, u strahu, u sumnji, a ne shvatiš odakle si počeo i gdje je korijen stabla - LJUBAV. Nasmija mi se i reče:  “Svaka emocija nastaje od ljubavi. I kad shvatiš da je strah nastao od ljubavi i prigrliš ga i kažeš mu i ti si ljubav - strah ode. Isto ide i sa ljutnjom i bilo kojom emocijom. Shvati da sve počinje od ljubavi i da se sve liječi ljubavlju i sve završava sa ljubavlju!”

3) Hvala ti od srca što si član Bellspiration kluba i što ćeš podijeliti svoja iskustva  s nama narednih sedmica i inspirisati nas! Koja su tvoja očekivanja od Bellspiration kluba?

Meni je čast što sam dio Bellspiration kluba i pravo sam ponosna na tebe na sve što si i na sve što si postigla. Očekujem još puno inspiracije. U ovim ludim vremenima kad sve što čitamo su crne hronike, depresije i reality tv shows, ovo je nešto što se trebalo desiti u svijetu. Ovo je divna prilika ne samo da upoznamo druge ljude već i da vidimo svijet drugim očima. Da nadahnuće jedno drugima budemo. Da vidimo ljude koju su se borili i izborili i stvorili svoj put do zvijezda. Ja sam toliko uzbuđena i jedva čekam da rastem.

4) Pratite Ivanu na:

Facebook: https://www.facebook.com/ivana.scepanovic.142

Instagram: https://www.instagram.com/poslednja_nevesta/

Rome, Italy

Zanzibar, Tanzania

Bali, Ubud

Rome, Italy

Petra, Jordan


 

 

Primjedbe