BELLSPIRATION CLUB - Belma Ćoralić: Ja sam zaljubljenik u meksičku kuhinju (Part 2/4)

 


1) Draga Belma, kako se rodila ljubav prema kuhanju? Kada se desilo to?

Voljela sam uvijek kuhati i spremati neka nova jela koja do sad nisam spremala, a ni jela. Počela sam više da kuham i da se intresujem za to kada sam se udala, tada je i krenulo sve sa instagramom. Dijelila sam recepte, mnogima se svidjelo i tako je počela sva moja priča.

2) Možeš li nam opisati kako nastaje jedno Belmino jelo – kako se inspirišeš i odlučiš šta danas kuhaš?

Većinom to bude spontano, nekad dan prije znam isplanirati nešto ako u kući već imam namirnice za to jelo. Kada radim sponozorisana jela onda je to duža priprema, samog smišljanja recepta, slika... 

3) Da li voliš da eksperimentišeš sa namirnicama i da li nekad jelo ne ispadne kako si zamislila? 

Meni se to često desi i uvijek se obeshrabrim i odlučim da nikad više neću kuhati haha Možeš li nas posavjetovati kako da se nosimo s tim “porazima” nakon kojih upropastimo namirnice, potrošimo vrijeme uzalud, imamo gomilu prljavog suđa, a uz to budemo gladni?

Iskreno volim, uvijek nešto dodam novo nešto po svom... Ni kod mene to ne ispadne, iskreno, uvijek kako zamislim. Ne treba odustajati nikada, posebno zbog tih sitnica koje ća nam možda i dan pokvariti. Pokušajte spasiti jelo nekako ili pokušajte dodati nešto što je, da kažem, “logično” uz to jelo i recept. Nisam ja jednom bacila jelo u kantu, nažalost dešava se i to ponekad. Shvatila sam da ne treba baš previše odmicati od originalnog recepta i izmišljati nešto što nikako ne ide uz to jelo, manje su vam šanse da ćete baciti isto jelo.

4) Šta je to što najviše voliš u vezi svog posla?

Najviše mi se sviđa što radim po svom i što sve mogu organizovati onako kako ja želim. Volim ono što radim i to je najveća radost danas. Raditi nešto što volite i što vas ne guši.

5) Koje je tvoje najdraže jelo i zašto? A koje jelo najviše voliš da praviš i zašto? Možeš li 
podijeliti s nama te recepte?

Najviše pravim tortilje i mislim da ih ima dosta na mom profilu. Stalno izmišljam neka nova jela sa tortiljama i vidim da se to mojim pratiocima jako sviđa. Mislim da se one mogu kombinovati na razne načine, jako ih je jednostavno i brzo spremiti. Podjelit ću s vama recept koji sam skoro podijelila, nadam se da će vam se svidjeti.

Tacosi sa mljevenim mesom:

Znate svi da sam zaljubljenik u meksičku kuhinju i da stalno pravim nešto na tu temu. Danas vam predstavljam tacose😍!

Potrebni su vam tacosi/male tortilje za punjenje. Na ulju prepržite 300 grama mljevenog mesa, a od začina dodajte: veliku kašiku Podravka crvene paprike, so, biber, kašiku vegete, veliku kašiku Podravka ajvara, bijelog luka u granulama te pola čase vode. Dinstajte tako 10-ak minuta dok vam voda ne ispari.

Tacose zagrijte na tavi bez ulja par minuta sa obje strane te držite rukama da zadrže ovaj oblik i redajte jedan u drugu. Možete ih također i staviti na rešetku od rerne, te staviti nekih 5-7 min samo da zadrže oblik.

Punite tacose mljevenim mesom, dodajte malo pavlake, kukuruza, trapist sira svega što želite. Uživajte😋🌮!

6) Za više recepata, zapratite Belmu na: 

Instagram: https://www.instagram.com/belmacoralic/

Facebook: https://www.facebook.com/belma.hadzimehanovic

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCtSipuxZlXLG8mm5PgUNcaw



Primjedbe