BELLSPIRATION CLUB - Belma Ćoralić: Nije mi bilo u cilju da zarađujem od Instagrama! (Part 3/4)


1) Draga Belma, Instagram je danas mnogima posao, uključujući i tebe. Kako je to počelo kod tebe? Kada je Instagram od pukog objavljivanja slika za prijatelje prerastao u ozbiljan posao?

Baš tako, trenutni moj posao jeste instagram. Iskreno ispočetka nisam ni sanjala niti mi je bilo u cilju da zarađujem od toga, ali sve se desilo slučajno bez nekog forsiranja. Slike sam objavljivala po svojoj volji kako sam ja htjela bez ičije pomoći i savjeta. Počeli su mi se javljati mali klijenti, zatim poslije i veći od kojih se može zaradit pristojan novac.

2) Ti si za mene jedna od najuspješnijih food blogerki u BiH. Smatraš li sebe influenserkom? I šta misliš koliki uticaj imaš na svoje pratitelje?

Iskreno, ja ti na to ne gledam baš tako, na mom profilu ima i drugih stvari osim kuhanja i vidim da se to sviđa mojim pratiocima. Nadam se ako imam bilo kakav uticaj da je pozitivan, same slike koje mi stižu svakih dan od pratitelja koji prave jela po mojim receptima, djevojaka koje su prvi put skuhale nešto po mom receptu me stvarno oduševi i znam da radim pravu i korisnu stvar.

3) Ja volim tvoje Q&A na Instagramu. Jesi li zadovoljna interakcijom koju imaš sa svojim pratiteljima? Vrlo je lako vezati se za sve te ljude iako ih možda ne poznaješ lično. Koliko je teško razdvojiti virtuelnu zajednicu prijatelja od stvarne fizičke?

Jesam! Stalno ostavim prozor na Instagramu da mi se postave pitanja, interakcija je odlična i imam uvijek puno pitanja, što o kuhanju i privatnom životu. Ja stalnom komuniciram sa pratiocima i mislim da se to sviđa svima i održava moj profil, ne iznosim previše stvari iz privatnog života jer mislim da ipak treba negdje zadržati dozu privatnosti i komunikacije.

4) Podijeli s nama jedan recept, samo za Bellspiration čitaoce J

Čudo torta od dva pudinga

  • Odlična i brza torta koja će vas oduševiti okusom i izgledom.
  • U veliku posudu sipati dva pudinga Dolcela vanilije i 200 ml hladnog mlijeka. U šerpu staviti 500 ml mlijeka i 100 grama šećera te čekati da provri. Kad mlijeka provri dodati puding i miješati 1-2 minute da se lijepo stegne. Skloniti sa vatre te dodati 200 grama krem sira, izmješajte i ostaviti da se hladi.
  • Za suhe sastojke nam treba: 150 grama brašna, Dolcela prašak za pecivo, Dolcela vanilin šećer, 30 grama Dolecela kakaa i malo soli. U drugu zdjelu dodati 150 ml hladne vode, sok od jednog limuna i 100 ml ulja te dodati suhim sastojcima i lijepo sjediniti smjesu.
  • Pripremit pleh/kalup od 30 cm, malo pouljite i dodajte brašna te istresite ostatak. Na pleh dodajite jednu kašiku pudinga te jednu kašiku fila od čokolade jedno na drugo sve dok vam se smjese ne potroše (pogledajte sliku).
  • Protresite malo pleh i pecite na 180 stepeni nekih 45-50 minuta.
  • U šerpicu stavite 250 ml slatkog vrhnja da zavri te stavite 200 grama Dolcela čokolade za preljev i dobro izmješajte da se sjedini.
  • Kada vam se kolač ispeče premažite ga sa uljem i prelijte otopljenom čokoladom. Ostavite da se hladi, možete na kraju dodati jos 100 grama bijele čokolade preko za ukras, a i bolji okus. Uživajteee!

5) Za više recepata, zapratite Belmu na: 

Instagram: https://www.instagram.com/belmacoralic/

Facebook: https://www.facebook.com/belma.hadzimehanovic

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCtSipuxZlXLG8mm5PgUNcaw



Primjedbe